آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

تذکر به برنامه «هزار راه نرفته» به خاظر مهمانان جنجالی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جعفری‌جلوه با اشاره به اینکه «هزار راه نرفته» تذکر گرفته است، گفت: «گاهی برخی اتفاقات به گونه‌ای رخ می‌دهد اجتناب‌ناپذیر است و از قسمت‌های بعد این مراقبت‌ها جدی‌تر می‌شود.»

به گزارش تسنیم، هفته گذشته در یکی از قسمت‌های برنامه رمضانی «هزار راه نرفته» یک زوج اینستاگرامی مهمان این برنامه شدند که یک جنجال و حاشیه‌ای را برای صداوسیما ایجاد کرد. نقدهایی که کماکان ادامه دارند مخصوصاً با صحبت‌های تهیه‌کننده این برنامه، واکنش‌ها و نقدها تند و تیزتر هم شد. چون توضیحات او حاشیه‌ها را بیشتر کرد و این‌بار به رسانه‌های دغدغه‌مندی که انتقاداتی به این نوع مهمانی‌های تلویزیونی داشتند و خواستار ضابطه‌مند شدن مهمانان تلویزیونی شدند، برچسب رسانه زرد زدند.

 

در این راستا، محمدحسین جعفری‌جلوه، رئیس شبکه دو سیما، تذکر به برنامه «هزار راه نرفته» را تأیید کرد و گفت: «حتماً در ادامه راه هم با دقت و مراقبت بیشتری کار دنبال خواهد شد؛ بابت این اتفاقات تذکر دادیم تا با حساسیت بیشتری مهمانان و سوژه‌ها انتخاب شوند. البته نباید این نکته را هم نادیده گرفت که برخی اتفاقات به گونه‌ای رقم می‌خورد که اجتناب‌ناپذیر است. با این حال تلاش می‌شود در موارد مشابه، مواظبت‌ها و مراقبت‌ها بیشتر انجام شود.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------