آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رئیس صدا و سیما: سیاست دولت اعلام ناگهانی خبر افزایش قیمت بنزین بود



اخبار,اخبار فرهنگی,رئیس صدا و سیما
علی عسکری رئیس صداوسیما در همایش «گام دوم انقلاب و رسانه ملی» درباره عملکرد رسانه ملی در اطلاع رسانی از تصمیم دولت برای بالا بردن قیمت بنزین سخن گفت. او گفت: رسانه ملی هیچ کوتاهی در زمینه اطلاع رسانی تصمیم دولت در افزایش قیمت بنزین نکرده است.

به گزارش تسنیم، علی عسکری با بیان اینکه موضوع سوخت و تغییر قیمت بنزین بر اساس قانون بود گفت: بر این اساس دولت موظف به بالا بردن قیمت بنزین بود و در دو سال گذشته چند بار تصمیم به عملی کردن این قانون گرفت.

 

وی افزود: دولت اولین بار در نیمه آبان سال ۹۷ تصمیم گرفت این قانون را عملی کند و صداوسیما نیز بنا به این تصمیم برای اطلاع رسانی و فراهم کردن آن برنامه ریزی کرد، اما این تصمیم در آن تاریخ عملی نشد.

 

رئیس سازمان صدا و سیما از تکرار این اتفاق در روز‌های پایانی سال ۹۷، اردیبهشت سال ۹۸ و شهریور امسال یاد کرد که در همه این تاریخ‌ها رسانه ملی برنامه‌ریزی دقیقی برای همراهی با دولت کرده بود که به دلیل عملی نشدن این قانون به انجام نرسید.

 

وی با بیان اینکه ۲۳ آبان آخرین باری بود که دولت اعلام کرد مبلغ بنزین افزایش می‌یابد گفت: روز چهارشنبه پس از بازگشت رئیس جمهور از سفر یزد در جلسه هیئت دولت اعلام شد که این تصمیم قطعی است، اما زمان اعلام آن هنوز قطعی نبود با این وجود بعد از ظهر همان روز در جلسه‌ای با معاونان سازمان برنامه‌ریزی‌های لازم در رسانه ملی برای اطلاع رسانی و همراهی با دولت برای اجرای درست و موفق این طرح انجام شد.

 

علی عسکری از برنامه‌ریزی معاونت‌های صدا، سیما، سیاسی و همه بخش‌های سازمان برای آماده کردن افکار عمومی و مردم برای مواجهه با این خبر سخن گفت: افزود: ما کاملا مطابق برنامه‌ریزی دولت و آنچه وزیر کشور در این زمینه اعلام می‌کرد عمل کردیم و هیچگونه کوتاهی نداشته ایم.

 

وی با تأکید بر اینکه دولت برای پیشگیری از ایجاد صف‌های طولانی مقابل پمپ‌های بنزین سیاست اعلام خبر ناگهانی بالا رفتن قیمت بنزین را در پیش گرفته بود گفت: ظهر روز پنج شنبه به ما اعلام شد که قرار است این خبر ساعت ۲۴ پنج شنبه شب روی آنتن برود و ما نیز درست مطابق انچه وزیر کشور و دولت از رسانه ملی خواسته بودند عمل کردیم و در این امر هیچگونه کوتاهی نداشته‌ایم.

 

علی عسکری با تأکید بر اینکه صداوسیما نقشش را آن‌طور که باید در این رویداد به خوبی ایفا کرد گفت: معاون سیاسی رسانه ملی مسئولیت تبلیغات این رویداد را قبول کرد و به لحظه هر اطلاعیه‌ای که اعلام می‌شد اطلاع رسانی کردیم.

 

وی با بیان اینکه در این رویداد وظیفه رسانه ملی همراهی با دولت بود گفت: مشی رسانه ملی همراهی با دولت و حمایت از قوای سه گانه است، اما در این میان ما زبان مردم نیز هستیم و باید حرف و دغدغه آن‌ها را بازگو کنیم و اخبار را به اطلاعشان برسانیم که این وظیفه ما را برخی نادیده می‌گیرند و آن را برنمی تابند

 

رئیس رسانه ملی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که از انتخابات به عنوان رویدادی عالی و شیرین یاد کرده اند گفت: دموکراسی انتخابات برای مردم ایران جشنواره‌ای ملی و حادثه‌ای شیرین است و ما باید کاری کنیم که مردم از این مشارکتشان لذت ببرند و کاری کنیم آنچه می‌خواهند عملی شود؛ اما مهم‌ترین موضوع پیش روی ما مقابله با تلاش دشمن برای کاستن از مرجعیت رسانه ملی است

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------