خواننده لس‌آنجلسی در بلوار هالیوود، ستاره‌دار شد



اخبار,اخبار فرهنگی,اندی

اندی خواننده ساکن لس آنجلس در مراسم ویژه ای، از ستاره خود در بلوار مشاهیر هالیوود رونمایی کرد؛ او نخستین ایرانی است که صاحب این ستاره می شود.

 

این برنامه با شرکت تعدادی از مقامات شهری، مسئولین محلی، بارزگانی، دست اندرکاران هنری، اعضای خانواده، دوستان، همکاران و گروهی از ایرانیان و ارامنه ساکن لس آنجلس ترتیب یافت.

 

معمولا این مراسم با شور و هیجان زیادی برگزار می شود ولی اندی با توجه به رویدادهای اخیر ایران و در جهت همدردی با مردم، ترجیح داد این برنامه رسمی و بدون جشن و شادی باشد و در سخنرانی خود آرزو کرد روزی مشکلات سیاسی میان ایران و آمریکا برطرف شود.

 

اندی با اشاره به اینکه با تماشای فیلم‌های هالیوودی عاشق آمریکا و مردم این کشور شده است، درج نامش در بلوار هالیوود را رویایی و هیجان انگیز توصیف کرد.

 

او در بخش دیگری از گفتار خود ضمن اشاره به سیل اخیر در سیستان و بلوچستان از همه خواست، به مردم مصیبت زده در این مناطق کمک کنند.

 

اندی با ابراز خرسندی از این دستاورد هنری، تأکید کرد که این ستاره یک افتخاربزرگ است و به تمامی ایرانیان، ارامنه و مهاجرینی تعلق دارد که با امید و آرزوهای بزرگی به آمریکا مهاجرت کردند.

 

اتاق بازرگانی هالیوود که مسئول اعطای این ستاره ها به هنرمندان است، امسال سی و پنج نفر را برای عضویت در بلوار مشاهیر هالیوود برگزید که آنها در فواصل زمانی مختلف از ستاره خود رونمایی می‌کنند.

 

برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------