برندگان مراسم SAG معرفی شدند/ درخشش دوباره خواکین فینیکس؛ انگل بهترین فیلم انتخاب شد



اخبار,اخبار فرهنگی,مراسم SAG سال 2020
فیلم "انگل" به عنوان بهترین گروه بازیگران در انجمن بازیگران آمریکا انتخاب شد.

به گزارش مهر، بیست و ششمین دوره مراسم اهدای جوایز انجمن بازیگران سینما (SAG) که شب پیش (به وقت آمریکا و صبح ۳۰ دی ماه به وقت ایران) برگزار شد برای نخستین بار یک فیلم خارجی زبان را به عنوان برنده جایزه اصلی خود برگزید.

 

"انگل" در حالی جایزه بهترین گروه بازیگران فیلم سینمایی را از آن خود کرد که "تاج" نت‌فلیکس نیز بهترین سریال دارم تلویزیونی و خانم "میزل شگفت‌انگیز" بهترین کمدی تلویزیونی شد.

 

"انگل" در کنار رقبایی چون "ایرلندی"، "روزی روزگاری در هالیوود"، "جوجو خرگوش" و "بامب‌شل" برنده جایزه اصلی شد و "خانم میزل شگفت‌انگیز" پیروزی خود را با پشت‌سرگذاشتن سریال موفقی چون "فلی‌بگ" به دست آورد.

 

به گزارش مهر، فیلم موفق "پارازیت" یا "انگل" با فروش ۱۴۰ میلیون دلاری در باکس آفیس جهانی خود یکی از رقبای بزرگ فصل جوایز امسال بوده است. این در حالی است که فیلم موفقی چون "۱۹۱۷" که دیروز جایزه بهترین فیلم انجمن تهیه‌کنندگان را دریافت کرد، اصلاً برای کسب جایزه اصلی انجمن بازیگران نامزد هم نشده بود.

 

"انگل" برای گروه بازیگرانش شامل لی سون کیون، سونگ کانگ هو، چوی وو-شیک، چو یئو-جیونگ و پارک سو-دام موفق به کسب این جایزه شد.

 

خواکین فینیکس نیز برای بازی در "جوکر" به عنوان بهترین بازیگر مرد انتخاب شد و موجب شد تا یکی از اجراهای نادر در فیلمی ترسناک که از کتابی کمیک ساخته شد، موفق به کسب این جایزه شود. وی در هنگام دریافت جایزه‌اش که او را در جایگاه جوکر "شوالیه تاریکی" قرار داده است از بازیگر فقید نقش جوکر در آن فیلم یاد کرد و گفت: من اینجا روی شانه‌های بازیگر محبوبم هیث لجر ایستاده‌ام.

 

رنه زلوگر نیز برای بازی در سال‌های آخر زندگی نقش جودی گارلند در فیلم "جودی" جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی را گرفت. او در این فیلم بسیاری از ترانه‌های این شخصیت را نیز خوانده است.

 

برد پیت نیز به عنوان بهترین بازیگر مرد نقش مکمل برای بازی در نقش یک بدل‌کار در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" تارانتینو انتخاب شد. وی به شوخی گفت: این جایزه را به پروفایل تیندر (شخصیت فیلم) اضافه می‌کنم.

اخبار,اخبار فرهنگی,مراسم SAG سال 2020

 

لورا درن نیز از فیلم "داستان ازدواج" موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. او در نقش یک وکیل طلاق در این فیلم ظاهر شده‌ است. وی از بروس درن و دایان لاد تشکر کرد و گفت اگر آنها نبودند، اینجا نمی‌بود.

 

هر چهار برنده این جوایز نامزد جوایز اسکار ۲۰۲۰ هم هستند.

 

در این مراسم جایزه یک عمر دستاورد انجمن بازیگران به رابرت دنیرو اهدا شد. همان طور که از پیش گفته شده بود وی این جایزه را از دست لئوناردو دی‌کاپریو دریافت کرد.

 

‌در بخش گروه بدل‌کاری یک فیلم سینمایی نیز "انتقامجویان: پایان بازی" به عنوان برنده انتخاب شد.

 

در بخش تلویزیون پیتر دینکلیج از سریال "بازی تاج و تخت" به عنوان بهترین بازیگر مرد سریال درام انتخاب شد و جایزه بازیگر زن یک سریال درام به جنیفر آنیستون برای "برنامه صبحگاهی" رسید.

 

جایزه بهترین بازیگر مرد سریال کمدی به تونی شالهوب برای "خانم میزل شگفت‌انگیز" رسید و جایزه بهترین بازیگر زن سریال کمدی را فیبی والر-بریج برای "فلی‌بگ" از آن خود کرد.

 

سام راک‌ول برای "فاسی / وردون" جایزه بازیگر مرد یک فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه را دریافت کرد و بهترین بازیگر زن یک فیلم تلویزیونی یا سریال کوتاه نیز میشل ویلیامز برای همین سریال شد.

 

جایزه گروه بدل‌کاری یک سریال کمدی یا درام نیز به "بازی تاج و تخت" رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------