نامه شهاب حسینی به رئیس جمهور: ممنوعیت حضور بهروز وثوقی را در سینمای ایران رفع کنید



اخبار,اخبار فرهنگی,شهاب حسینی
شهاب حسینی در نامه‌ای از حسن روحانی درخواست کرد با رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی در سینمای ایران دستور نمایش نسخه اصلی «آشغال‌های دوست داشتنی» با حضور این بازیگر در جشنواره فجر را صادر کندو

به گزارش انتخاب، متن نامه که در صفحه ی شخصی شهاب حسینی در اینستاگرام منتشر شده به شرح زیر است:

 

« جناب آقای حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، سلام و ابراز احترام.

 

ای کاش می توانستم در شرایط بهتری که بر چهره مردم به جای رنگ ماتم این روزها در غم از دست دادن عزیزانشان، گل لبخند بر صورت و برق امید در شادی چشمانشان خود نمایی می کرد. اما گذر زمان سریع است و وقت تصمیم گیری بسیار کوتاه.

 

اینجانب سید شهاب الدین حسینی، به عنوان یک شهروند ایرانی و عضو کوچکی از جامعه بزرگ فرهنگ و هنر ایران زمین، با شما عرضی دارم که به وسیله نامه ای سرگشاده به محضرتان تقدیم میدارم تا متن ان در اختیار مردم و جامعه قرار گیرد. طی انتخابات دو دوره ریاست جمهوری شما، بنده به طور غیر رسمی و مستقل در زمره ی مدافعین حضور شما بر مسند ریاست جمهوری و به سهم خود از مبلغان شما بودم با این امید که طیف مخاطبینی که در میان مردم از مهرشان برخوردار بودم به این تصمیم توجه کرده و به ان روی موافق نشان دهند. و به لطف و مهر الهی، شخصا از کوچکترین مزایای این حرکت در دولت شما بهره مند نشدم و از این بابت خدارا شاکرم. احتمالا متمامی مبلغین شما البته در کنار ارادت و احترامی که برای حضور شما در مسند ریاست جمهوری داشتند، اصطلاحا کوپنی را به جهت درخواست امتیازی خاص نیز برای خود محفوظ داشتند. بنده هم مایلم طی این نامه از آن استفاده کنم.

 

در مورد عملکرد دولت شما در بهبود شرایط جامعه و مردم، قضاوت کلی را به عهده خود مردم میگذارم. اما به عنوان یک شهروند و یک حق رای که داشتم، بهبودی در شرایط مردم ندیدم. بخصوص از نظر معیشتی و رفاه که در سایه امنیت آن بتوانند تعاملی مهربانانه‌تر با یکدیگر داشته باشند. حال از شما درخواستی دارم و آن رفع ممنوعیت حضور دوباره بهروز وثوقی بر پرده سینمای ایران است. با حضور ایشان در فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» محسن امیریوسفی که در همین دوره جشنواره فجر در دسترس است، امید دارم با موافقت شخص جنابعالی این فیلم که در راستای گفتگو و تعامل ملی است در جشنواره فجر اکران شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------