پوریا پورسرخ هم مجری شد



اخبار,اخبار فرهنگی,پوریا پورسرخ
مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» با اجرای پوریا پورسرخ و تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، احسان ارغوانی که تهیه‌کنندگی برنامه تلویزیونی «ایرانیش» را بر عهده دارد، درباره این برنامه گفت: شبکه دو سیما تصمیم گرفته مسابقه‌ای دیدنی تهیه و تولید کند که خانواده‌های ایرانی از دیدن آن لذت ببرند و در همین راستا از پوریا پورسرخ دعوت کردیم تا اجرای برنامه را برعهده داشته باشد. 

 

وی ادامه داد: این مسابقه هیجان‌انگیز به طوری طراحی شده که تعداد زیادی تماشاگر آن را در استودیوی محل ضبط دنبال می‌کنند و علاوه بر آن همه اعضای خانواده را با خود درگیر می‌کند و همه از دیدن آن لذت می‌برند.

 

ارغوانی با بیان اینکه این مسابقه «ایرانیش» نام دارد، درباره مفهوم این اسم توضیح داد: همانطور که همه ما می‌دانیم با توجه به تهاجم شبکه‌های بیگانه به فرهنگ و سنت خانواده‌های ایرانی و کم رنگ شدن آداب و رسوم اصیل ایرانی وظیفه داریم به مردم خوب کشورمان یادآوری کنیم که آداب و رسوم و فرهنگ غنی و اصیل ایرانی، اسلامی در تمامی زمینه‌ها بهتر از نسخه خارجی آن است و به همین دلیل نام «ایرانیش» را با تاکید بر اینکه «ایرانیش بهتر از خارجیشه»، برای برنامه انتخاب کردیم و البته در کنار آن در طول مسابقه ما شاهد بازی‌های کاملا نوین در فضایی کاملا ایرانی هم مواجه خواهیم بود و این اعتقاد ماست که ایرانیش بهتر است.

 

تهیه‌کننده «امروز هنوز تموم نشده» افزود: در حقیقت مسابقه از بخش‌های مختلف و متفاوتی تشکیل شده که در هرکدام از این بخش‌ها بناست ما با یک بخش از گذشته خود آشتی کنیم و به یاد بیاوریم که در ایران چه زیبایی‌های فراموش شده‌ای داریم. البته گفتن این نکته نیز لازم و ضروری است که تمام این برنامه کاملا بر محتوای ایرانی ساخته شده و صفر تا صد آن کاملا ایرانی است. مخاطب خود را در برنامه‌ای متعلق به خود می‌بیند که باز هم تاکید می‌کنم هیچ نمونه خارجی ندارد و قطعا هم از فضایی جدید و نو برخوردار است.

 

ارغوانی درباره دکور این برنامه نیز گفت: مسابقه «ایرانیش» نیاز به یک فضای بسیار بزرگ دارد و تجهیزات منحصر به فردی را می‌طلبد که قبلا ما در مسابقات دیگر تلویزیون آن را ندیده‌ایم. طراحی‌ها نیز به نحوی صورت گرفته که کار از هیجان بالایی برخوردار است و تمام اعضای خانواده را به خود درگیر می‌کند.

 

وی در پایان گفت: این مسابقه بناست در ۶۴ قسمت پخش شود و علاقه‌مندان می‌توانند هم به عنوان شرکت کننده در مسابقه و هم به عنوان تماشاگر می‌توانند با مراجعه به سایت این برنامه پس از ثبت نام در برنامه حضور پیدا کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------