وقتی کرونا، یک بازیگر را به وحشت می اندازد



اخبار,اخبار فرهنگی,گوئینت پالترو
سه نفر از بازیگران سینمای جهان مخصوصا گوئینت پالترو، بازیگر فیلم سینمایی "شیوع" نسبت به گسترش و جهانی شدن ویروس کرونا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرآنلاین، با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در سراسر دنیا، برخی از ستارگان سینمای دنیا به این موضوع واکنش نشان داده اند.

 

گوئینت پالترو، اوا لانگوریا و کیت هادسون، تعدادی از این هنرمندان بودند که با انتشار عکس و ویدیو در صفحات شخصی خود جدی بودن کرونا ویروس را به مردم گوشزد کردند.

 

پالترو عکس خود را در حالی که ماسک مشکی روی صورت زده بود در حال سفر به اروپا منتشر کرد. این بازیگر  ۴۷ساله که بازیگر «شیوع» ساخته استیون سودربرگ نیز بوده درباره  این نکته نیز شوخی کرد و نوشت: «در راه پاریس. پارانوئید؟ محتاط، معقول؟ وحشت زده؟ آرام؟ همه‌گیری؟ تبلیغات؟ پالترو می‌خواهد به پیش برود و با این ماسک بخوابد. من قبلا در این فیلم (اشاره به شیوع) ایفای نقش کرده‌ام. سعی کنید سالم بمانید. به کسی دست ندهید. مدام دست‌های‌تان را بشویید.

 

کیت هادسن نیزتصویر خود را در هواپیما در حالی که ماسک به صورت زده بود منتشر کرد.

 

وا الانگوریا نیز ویدیویی از خود منتشر کرد و در آن گفت که در شهر کوچکی در ایتالیا مشغول فیلمبرداری هستند اما این شهر نزدیک شمال ایتالیا نیست. او با این ویدیو خواست طرفداران خود را از نگرانی برهاند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------