آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

کیت هرینگتون نقش یک قاتل را بازی می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی,کیت هرینگتون
کیت هرینگتون، بازیگر نقش جان اسنو در "بازی تاج و تخت" در فصل دوم سریال "مجرم" ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش ایران آرت، نت‌فلیکس تریلر سریال "مجرم" را منتشر کرد. در این تریلر از چهار متهم در چهار پرونده‌ جدید رونمایی شده است که نقش آن‌ها به بازیگرانی بزرگ سپرده شده است. یکی از این ستارگان "کیت هرینگتون" است که بیش از یک سال پس از پایان "بازی تاج‌وتخت" شبکه‌ HBO به دنیای تلویزیون بازگشته است. 

 

تریلر فصل دوم "مجرم" با تصویری از هرینگتون مصمم آغاز می‌شود که سعی دارد رابطه‌ی خود با پرونده‌ی یک جنایت را برای کارآگاهان توضیح دهد. اینکه جنایت چیست در تریلر فاش نمی‌شود و مخاطبین برای پی بردن به آن باید تا ۱۶ سپتامبر منتظر بمانند. اما به نظر می‌رسد که فصل دوم "مجرم" همان رویکرد فصل اول را داشته باشد و بخش‌های اعظم اپیزودهای آن همزمان پیش برود و بیننده تحقیقات یک گروه در مورد فردی که برای بازجویی فراخوانده شده را دنبال کند. هرینگتون یکی از مظنونین است که اپیزود خودش را در فصل دوم خواهد داشت.

 

علاوه بر هرینگتون، در فصل دوم "شارون هورگان"، "سوفی اوکوندو"، "کونال نی‌یر"، "کاترین کلی"، "لی اینگلبی"، و "راکندا سندال" به ایفای نقش پرداخته‌اند. "جیم فیلد اسمیت" و "جورج کی" نویسندگان سریال در فصل دوم خواهند بود.

 

"مجرم" از آن دست سریال‌هایی به نظر می‌رسد که مختص دوران کووید-۱۹ و سال ۲۰۲۰ است. با توجه به مقیاس کوچک سریال و نماهایی که تنها یک یا دو شخصیت را به صورت همزمان به تصویر می‌کشد، نت‌فلیکس می‌تواند در این ایام چندین فصل از سریال را تولید کند بدون آنکه نگران محدودیت‌های بهداشتی ایجاد شده باشد.

 

فصل دوم "مجرم" ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------