صداپیشگی سلنا گومز در انیمیشن هتل ترنسیلوانیا 4 قطعی شد



اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز
سلنا گومز به تجربه‌ صداپیشگی برمی‌گردد تا در فیلمی به جای شخصیت "میوویس" که دختر شخصیتی با صداپیشگی آدام سندلر است حرف بزند.

به گزارش ایران آرت، سلینا گومز در قسمت چهارم انیمیشن "هتل ترنسیلوانیا" به عنوان تهیه‌کننده‌ اجرایی و صداپیشه بازخواهد گشت. این چندگانه تاکنون بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته است. 

 

آدام سندلر در "هتل ترنسیلوانیا" در نقش "دراکولا" صداپیشگی می‌کند و گومز در نقش دختر امروزی او "میویس". ترنسیلوانیا پناهگاهی برای موجودات افسانه‌ای است که نمی‌توانند آزادانه در میان انسان‌ها زندگی کنند.

 

"جنیفر کلوسکا" و "درک درایمن" کارگردان قسمت چهارم خواهند بود که قرار است ۶ آگست سال ۲۰۲۱ اکران شود. "گندی تارتاکوفسکی" نویسنده، کارگردان و انیماتور روس-آمریکایی و خالق چندگانه برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی قسمت چهارم بازخواهد گشت. 

 

گومز سابقه‌ی بازی در فیلم‌های لایو-اکشنی چون "مردگان نمی‌میرند"، "جیم جارموش" و "اصول مراقبت" نت‌فلیکس را دارد. ستاره‌ی سابق دیزنی تهیه‌کننده‌ی فیلم جدید "گالری قلب‌های شکسته" سونی نیز بوده است. این فیلم یکی از معدود عناوینی است که این روزها در آمریکا روی پرده رفته.

 

گومز در حال حاضر در سریال آشپزی "سلینا+سرآشپز" را در شبکه‌ی HBO Max دارد و قرار است در "تنها قتل‌های ساختمان" در مقابل "استیو مارتین" و "مارتین شورت" بازی کند.

 

تارتاکوفسکی سه قسمت قبلی "هتل ترنسیلوانیا" را کارگردانی کرده و در حال حاضر بر روی دو فیلم بلند برای "سونی پیکچرز انیمیشن" کار می‌کند: یک کمدی بزرگسالانه (Fixed) و یک عنوان ماجراجویانه و اکشن (Black Knight). این فیلمساز ۱۵ نامزدی امی را در کارنامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------