کیانو ریوز: ماتریکس ۴ یک داستان عاشقانه است



اخبار,اخبار فرهنگی,کیانو ریوز
کیانو ریوز که قرار است دوباره نقش "نئو" را بازی کند گفت: فیلمنامه قسمت چهارم متنی زیبا که یک داستان عاشقانه و الهام بخش است.

به گزارش ایران آرت، در حالی که بیش از یک سال تا زمان اکران "ماتریکس ۴" باقیست، هنوز اطلاعاتی از داستان فیلم فاش نشده، اما "کیانو ریوز" وعده‌های جذابی در مورد این دنباله داده است. او که قرار است دوباره نقش "نئو" را بازی کند در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت: فیلمنامه‌ی قسمت چهارم را "متنی زیبا که یک داستان عاشقانه و الهام‌بخش است" توصیف می‌کند. ریوز اضافه می‌کند: "نسخه‌ی دیگری است از نوعی بیدارباش و صحنه‌های اکشن فوق‌العاده‌ای دارد. همه‌چیز فاش می‌شود."

 

رابطه‌ی میان شخصیت "نئو" با بازی ریوز و "ترینیتی" با بازی "کری-آن ماس" نیروی محرک روایت سه‌گانه‌ی ابتدایی "ماتریکس" بود. هر دوی این بازیگران قرار است در قسمت چهارم بازگردند. با توجه اظهارات ریوز به نظر می‌رسد که داستان عاشقانه میان "نئو" و "ترینیتی" اساس "ماتریکس ۴" را تشکیل می‌دهد. سه‌گانه‌ی "ماتریکس" در حالی به پایان رسید که به نظر می‌آمد "نئو" مرده است و یا همان‌گونه که ریوز در مصاحبه‌ی اخیرش می‌گوید "شرایط کمی برای نئو وخیم شد."

 

ریوز در پاسخ به این پرسش مجری بی‌بی‌سی که "ماتریکس ۴" یک پیش‌درآمد است و رویدادهای پیش از قسمت اول را روایت می‌کند یا نه، تنها این وعده را می‌دهد: "نه، نه. به گذشته نمی‌رود." در ماه‌های اخیر گزارشات بسیاری در مورد احتمال بازی "یحیی عبدالمتین دوم" در نقش نسخه‌ی جوان‌تر "مورفیوس" شنیده می‌شد. اما پاسخ ریوز تأیید می‌کند که این تئوری‌ها صحت نداشته‌اند، هرچند که نسخه‌ی جوان‌تر "مورفیوس" با توجه به ذات "ماتریکس" می‌تواند در هر لحظه از فیلم ظاهر شود. 

 

"نیل پاتریک هریس" دیگر بازیگر قسمت چهارم نیز این هفته در مصاحبه با "جس کیگل" گفته بود که استایل بصری چندگانه را تغییر داده است. این بازیگر می‌گوید: "فکر می‌کنم [لانا واچوفسکی] انرژی دربرگیرنده‌ی فوق‌العاده‌ای دارد و استایل بصری او نسبت به آنچه پیش‌تر ساخته تغییر کرده."

 

تولید "ماتریکس ۴" پس از ماه‌ها در برلین ادامه پیدا کرده و پیش از پاندمی بخش‌هایی از آن در سان فرانسیسکو فیلمبرداری شده است. برادران وارنر این فیلم را ۱ آوریل سال ۲۰۲۲ اکران می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------