«علی صبوری» جلوی دوربین سریال نوروزی «بوتیمار» شبکه سه



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال بوتیمار
سریال بوتیمار به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده در نوروز 1400 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

به گزارش فارس، «علی صبوری» اخیرا جلوی دوربین نجف زاده رفته است و قرار است تعدادی از بازیگران تئاتر و تلویزیون مازندران به گروه بازیگران بوتیمار اضافه شوند.

 

علیرضا نجف زاده کارگردان این مجموعه تلویزیونی که سریال زوج یا فرد را در کارنامه دارد گفت: در روز های سخت کرونایی قطعا روند تولید در مجموعه های تلویزیونی و آثار نمایشی دیگر با کندی مواجه است و کار کردن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستور کار همه ی همکاران من در عرصه تولید است.

 

نجف زاده افزود: بدیهی است در چنین شرایطی خوشحال هستیم که بتوانیم به عنوان مدافعان فرهنگی سلامت به خاطر مردمی که در خانه قرنطینه هستند سرگرمی سازی کنیم و به رغم شرایط خاص که خیلی از مشاغل تعطیل هستند ما  با تلاش بی وقفه برای لحظاتی فضای مفرحی را برای خانواده های ایرانی ایجاد کنیم.

 

او در خصوص استفاده از بازیگران بومی مازندرانی در سریال بوتیمار می گوید :تمام استان ها کشورمان مملو از استعداد های نهان بازیگری هستند که در سالن های تئاتر مدام می درخشند بی تردید اگر فرصت دیده شدن برای آنها در آثار نمایشی ایجاد شود می توانند استعدادشان را شکوفا کنند.

 

استان مازندران نیز بازیگران کار بلد و مطرحی را در تمام این سال ها به سینما و تلویزیون معرفی کرده است و ما نیز تلاش داریم گوشه ای از توانایی ها و استعداد بچه های زحمت کش و توانمند استان زیبای مازندران را در عرصه بازیگری معرفی کنیم.

 

من به عنوان یک کارگردان معتقد هستم اگر داستانی از پایتخت خارج می شود و این پتانسیل را دارد تا در جغرافیای خارج از شهر تهران دیده شود چه خوب است که بازیگران همان منطقه ایفاگر نقش های اصلی باشند تا نه تنها شاهد شکوفایی استعداد های بازیگری در اقصی و نقاط کشور باشیم که از حضور بازیگران با تجربه این استفاده را ببریم تا در کنار بازیگران بومی به آن ها فرصت دیده شدن بدهند.

 

علیرضا نجف زاده در خصوص تولید احتمالی سریال پایتخت برای نوروز 1400 هم گفت: همه پروژه های تلویزیونی و همه ی خانواده هنر یک هدف مشترک دارند و آن هم ایجاد لحظاتی شاد و آرامش‌ ‌‌بخش برای خانواده های ایرانی است قطعا سریال پایتخت و آقای مقدم هم از این مسئله استثنا نیستند چرا که بعد از سال ها همکاری با تیم سریال پایتخت می دانم که الهام غفوری و همه ی خانواده پایتخت نیز علاقه مند هستند تا برای دقایقی هم که شده حال مردم را خوب کنند قطعا حضور سریال های جذاب و شناسنامه داری چون پایتخت در افزایش میزان مخاطب تلویزیون موثر است و من هرگز حضور آثار قوی را روی آنتن رقابت قلمداد نمی کنم  مگر یک رقابت سالم و سلامت هنری در کسب رضایت مخاطب، ضمن اینکه در این عرصه ما خودمان رقیب خودمان هستیم و تلاشمان این است که در بهترین شرایط که از سوی مهران مهام با وسواس و کیفیتی مثال زدنی مهیا شده است، اثری ماندگار و خاطره ساز در خور شأن مخاطب رسانه ملی تولید کنیم.

 

نجف زاده در پایان گفت: ساخت سریال بوتیمار در تدابیر شدید رعایت امور بهداشتی و سلامت و با رعایت کامل پروتکل با دقت و توجه و نظارت تیم تهیه و شخص آقای مهام به عنوان تهیه کننده و  گرون محترم تولید ، در حال ساخت است  و با توجه به شرایط جوی و حضور بازیگران بومی که در بحث هدایت و کارگردانی سرعت عمل را تا حدودی پایین می آورد پروژه را پیش می بریم. تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی علیرضا نجف زاده با سرپرستی نویسندگان  و طراحی سعید جلالی  و نگارش شهاب عباسی و آرمان صبوری از 25 آبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جنگل سی سنگان آغاز شد. کار انتخاب بازیگران همچنان  ادامه دارد و البته  بعد از شروع به کار  حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی حالا  اشکان اشتیاق، سارا مقربی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی و دانیال جعفری هم کارشان را آغاز کردند.

 

با اعلام مشاور رسانه‌ایی بعد از حمید لولایی مرجانه گلچین ،هدایت هاشمی، ندا کوهی و دانیال جعفری و دیگر بازیگران اصلی ،علی صبوری نیز اخیرا  مقابل دوربین علیرضا نجف‌زاده رفته است پروژه با اتمام سکانس های شمالی گروه به تهران باز می گردد تا  با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه مجموعه را در تهران تصویربرداری کنند.

 

در خلاصه داستان این مجموعه نمایشی آمده است: بوتیمار همیشه در تشنگی به سر می‌برد اما آن هنگام که به رودخانه و یا دریا می‌رسد، نگران می شود که مبادا آب دریا تمام شود و او از تشنگی بمیرد، پس آب نمی خورد و تشنه می ماند ... بوتیمار همیشه نگران فرداست.

 

حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، سارا مقربی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی و دانیال جعفری بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند و به زودی تعدادی از بازیگران چهره مازندرانی به این پروژه اضافه خواهند شد.

 

برخی دیگر از عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:

تهیه کننده؛ مهران مهام، سرپرست نویسندگان و طراح: سعید جلالی، نویسندگان:  آرمان صبوری و شهاب عباسی، کارگردان؛ علیرضا نجف زاده، مجری طرح؛ مسعود انتظاری، مدیر تولید؛ مهدی رجبی، مدیر برنامه ریزی؛ مجتبی خادم زاده،  مدیرتصویربرداری؛ فرزام گل سفیدی، مدیرصدابرداری؛ امیرشاهوردی، طراح چهره پردازی؛ شهرام خلج، تدوین؛ حسین آرمانی، طراح صحنه و لباس؛ قاسم ترکاشوند، دستیاراول کارگردان؛ امیر سلیم خانی، دستیار کارگردان؛ فرید یوسف پور، منشی صحنه؛ فرحنازخسروآبادی، مشاور رسانه ای؛ مجتبی احمدی ، تصویربردار دوم؛ مرتضی صدیقی، عکاس، فیلمبردارپشت صحنه؛ مهدی قاسمی، مدیر تدارکات؛ کامران نژاد آریا، مدیر صحنه؛ میلاد امامی و...

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------