نفیسه روشن؛ از جدایی و طلاق تا بستری شدن در بیمارستان/ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,نفیسه روشن و همسرش
نفیسه روشن گفت ۸ سال سکوت کردم و چیزی نگفتم چون پدر نظامی است و ما را قوی بزرگ کرده است. خانم بلزیگر تاکید کرد هر کس به جای او بود تا حالا خودکشی کرده بود.

به گزارش ایران آرت، نفیسه روشن هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون خبر از جدایی از همسر خلبانش داد. نفیسه روشن که اخیرا در بیمارستان بهمن تهران به منظور انجام عملی جراحی بستری شده بود، با انتشار لایو و تصاویری از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی اش در روزهای پایانی دی ماه ۹۹ کرونایی تهران، میلیون ها فالوئرش را تحت تاثیر قرار داد.

 

نفیسه روشن، متولد سیزدهم اردیبهشت ماه سال شصت و یک در محله باغ صبا تهران است. مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی دارد اما وارد عرصه بازیگری شد.

 

این بازیگر پر کار سینما و تلویزیون کشورمان در ده ها مجموعه در شبکه نمایش خانگی نیز حضور یافته است. آخرین کار نفیسه روشن در مجموعه شبکه نمایش خانگی، سریال داد زن بود که سال ۹۹ توسط خواجه وند ساخته شد. قبلش نفیسه روشن در مانکن حضور یافته بود.

 

همسر نفیسه روشن ، خلبان است و تا کنون تصاویر زیادی از حضور نفیسه روشن در کنار همسرش در کابین خلبان مشاهده کردیم. او در روزهای پایانی دی ماه کرونایی ۹۹ تهران، صحبت های دردناکی درباره سختی ها و دردهایی که در زندگی زناشویی خود تحمل کرده، منتشر کرده و از جدایی اش از همسرش سخن گفت تا یکی از طلاق های جنجالی سلبریتی ها در سال ۹۹ را رقم بزند.

 

او گفته بود که ۸ سال سکوت کردم و چیزی نگفتم. چون پدر نظامی است و ما را قوی بزرگ کرده است. نفیسه روشن گفته بود هر کس به جای او بود تا حالا خودکشی کرده بود.

 

نفیسه روشن بیش از ۱۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و بیش از ۲.۵ میلیون دنبال کننده دارد. نفیسه روشن خود را سفیر انجمن دوقلوها و سفیر برند adlan اعلام کرده است. بهنوش بختیاری از جمله هنرپیشه های سینما است که فالوئر نفیسه روشن است.

 

در آخرین پنجشنبه دی ماه کرونایی ۹۹، نفیسه روشن در حالی که روی تخت بیمارستان بهمن تهران بود، اینستانوشته ای منتشر کرد که بیش از ۱۰۰ هزار لایک دریافت کرد.

 

پستی که نفیسه روشن پس از انتشار لایوی درباره طلاق خود به اشتراک گذاشت و او را در بیمارستان بهمن نشان می دهد.

 

"دوستان عزیز سلام:

متاسفانه مدت زیادی درگیر چیزی بودم که خیلی برام فرصت نذاشته بود

یه عمل سخت ،، حدود ۳ ساعت!!!!!

که از غصه و دردهایی که بعضیا تو این ۴ سال بهم دادن!!

اسم نمیارم علنی

.!!!

ولی به عزیزانم خواهم گفت…

فقط حرص نخورید و اتفاق هایی که باعث شد من به سحر ایمان بیارم

نکنید#

چون شرش زندگیتونو سیاه میکنه! ،

فقط این اتفاق ها برای من خود خوری داشت……….

ایمان دارم به جواب خدا،،،،.

گول هیچیو نخورید.

زندگی کنید.."

 


اخبار,اخبار فرهنگی,نفیسه روشن و همسرش



کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------