فیلم «جادوگر شهر اُز» دوباره ساخته می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم جادوگر شهر اُز
بعد از فیلم سینمایی موزیکال «جادوگر شهر اُز» در سال ۱۹۳۹ بار دیگر رمان «جادوگر بی‌نظیر شهر اُز» مورد اقتباس و بازسازی قرار می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازسازی فیلم‌های قدیمی و کلاسیک هالیوود مناسب کودکان مانند علاالدین و شیرشاه، فیلم سینمایی «جادوگر شهر اُز» بازسازی می‌شود.

 

این فیلم در واقع چندمین نسخه بازسازی و اقتباس بر اساس رمان «جادوگر بی‌نظیر شهر اُز» اثر «ال. فرانک باوم» است. در میان فیلم‌های اقتباس شده محبوب‌ترین اثر، فیلم موزیکالی است که در سال 1939  به کارگردانی «ویکتور فلمینگ» با بازی «جودی گارلند» ساخته شد. کمپانی نیولاین سینما تولید این فیلم را به کارگردانی  «نیکول کسل» خالق سریال «نگهبانان» برعهده دارد و اعلام کرده است که این اقتباس برداشتی نو از دنیای «دوروتی» و جادوگر با الهام گرفتن از بازی گارلند خواهد بود.

 

کسل در بیانه‌ای با خوشحالی از ساخت این فیلم سینمایی گفته است که پیروی از بزرگان سینما موقعیت بی‌نظیری است که بی‌صبرانه منتظرش بودم. کسل به تازگی جایزه امی و انجمن کارگردانان آمریکا را برای سریال «نگهبانان» شبکه HBO برنده شد.

 

تهیه‌کنندگان فیلم «مارتی بوئن» و «مویک گادفری» از شرکت سینمایی تمپل هیل و «مارک پلات» و نویسندگان فیلمنامه قبلی این فیلم «درن لمک»، «نیل وایدنر» و «گوین جیمز» هستند.

 

اولین تجربه کارگردانی کسل با فیلم درام «جنگلبانان» بود که در سال 2004 در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد. از دیگر پروژه‌های او می‌توان به «بازماندگان»، «واینل» برای شبکه HBO و «پنجه‌ها»  اشاره کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------