دختر مایکل جکسون: پدرم می‌گفت اگر اسباب‌بازی می‌خواهی باید کتاب بخوانی



دختر مایکل جکسون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
پاریس جکسون گفت "همیشه" تحت تاثیر آثار پدر فقیدش، مایکل جکسون، خواهد بود.

به گزارش ایران آرت به نقل از ایندیپندنت، پاریس جکسون در مصاحبه با نشریه "ایونینگ استاندارد" گفت هنر پدرش حتی زمانی که خودش به ساخت موسیقی پاپ نپرداخته بود، همیشه در ذهن اوست.

 

او گفت: "به نظرم پدرم همیشه به طریقی هر کاری که انجام می‌دهم را چه ناخودآگاه و چه آگاهانه تحت تاثیر قرار خواهد داد. من همیشه پیرامون این نبوغ بودم و مطمئن هستم بسیاری از چیزهایی که آموخته‌ام را آن زمان یاد گرفتم."

 

خانم جکسون همچنین درباره بزرگ شدن در مزرعه نورلند در ایالت کالیفرنیا صحبت کرد و توضیح داد که زندگی "خیلی خوب و ممتازی" داشته اما همیشه باید برای "به دست آوردن" هدایایی مانند اسباب‌بازی و سواری در شهربازی سخت می‌کوشید.

 

او یاد‌آور شد: "ما خیلی خوش‌شانس بودیم که با اخلاق و ارزش‌هایی مستحکم تربیت شدیم. او این‌گونه بود که مثلا می‌گفت: "می‌خواهید به مغازه تویز آر‌آس بروید و پنج اسباب بازی بخرید؟ خیلی هم خوب، باید پنج کتاب بخوانید و من از شما درباره آن کتاب‌ها امتحان خواهم گرفت.""

 

جکسون ادامه داد: "کاملا برای ما روشن بود که سواری‌های شهربازی و باغ وحش برای کودکان محروم است، کودکانی که مریض بودند و نمی‌توانستند به شهر بازی دیزنی‌لند بروند. اگر ما بچه‌های خوبی بودیم و مشق‌هایمان را انجام داده بودیم و طی هفته سخت می‌کوشیدیم، شاید آخر هفته‌ها اجازه می‌یافتیم به شهربازی و باغ وحش برویم ولی باید این امتیاز را خود به دست می‌آوردیم."

 

در سال‌های گذشته پاریس به ندرت درباره زندگی خود با پدرش صحبت کرده است. پدر او در سال ۲۰۰۹ وقتی که او ۱۱ سال داشت درگذشت.

 

با این همه، در مصاحبه‌ای که به تازگی با نائومی کمپبل داشته است، این خواننده ۲۳ ساله گفته که مایکل تمام تلاش خود را کرد تا فرزندانش "با فرهنگ" و "تحصیل‌کرده" تربیت شوند.

 

او گفت:‌ "ما همه چیز را دیدیم. کشورهای جهان سوم را دیدیم و هر بخشی از طیف زندگی در جهان را مشاهده کردیم."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------