دستمزد ۱۸ میلیارد تومانی محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه هفت خان



محمدرضا گلزار،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
محمدرضا گلزار برای اجرای برنامه «هفت خان» که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود دستمزد ۱۸ میلیاردی دریافت کرده است.به گفته ذوالفقاری، دستمزد اجرای این مسابقه در همان ابتدا به طور کامل به گلزار پرداخت شده است.

به گزارش صبا، پوریا ذوالفقاری منتقد سینما در اینستاگرام خود اعلام کرده که محمدرضا گلزار برای اجرای برنامه «هفت خان» که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود دستمزد ۱۸ میلیاردی دریافت کرده است.به گفته ذوالفقاری، دستمزد اجرای این مسابقه در همان ابتدا به طور کامل به گلزار پرداخت شده است.حال باید منتظر ماند تا درباره این دستمزد غیرمتعارف شفاف سازی شود.پیش از این بسیاری از دست اندرکاران سینما و تلویزیون نسبت به دستمزدهای نامتعارف در شبکه نمایش خانگی که به تازگی جای خود را به پلتفرم ها داده اند، اعتراض کرده بودند.

 

مساله ورود پول های کثیف به صنعت تصویر در ایران نیز در همین موارد مطرح شد.این مسابقه در ۱۰۰ قسمت برای پخش اختصاصی از پلتفرم نماوا طراحی و انتشار آن از یکشنبه ۸ فروردین آغاز شده است.در این مسابقه شرکت‌کنندگان در حوزه اطلاعات عمومی با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت‌کننده‌ای که بتواند مراحل مسابقه را با موفقیت به پایان برساند، با ۱۰۰ میلیون تومان از مسابقه خارج می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------