رومن پولانسکی فیلمی با عنوان «کاخ» می‌سازد



رومن پولانسکی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
رومن پولانسکی برای ساخت «کاخ» یک بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

به گزارش مهر به نقل از ددلاین، رومن پولانسکی فیلمساز جنجالی بار دیگر پشت دوربین می‌رود و این بار قصد دارد فیلمی با عنوان «کاخ» بسازد. «کاخ» درامی است که داستانش در شب سال نوی ۱۹۹۹ در یکی از هتل‌های لوکس سوییس رخ می‌دهد و داستان زندگی چند تن از مهمانان به هم گره می‌خورد.

 

خبر ساخته شدن این فیلم دیروز (پنجشنبه) از سوی پائولو دل‌بروکو مدیر عامل شبکه «رای سینما» ایتالیا که به عنوان تولیدکننده فیلم در این پروژه حضور دارد، اعلام شد.

 

یرژی اسکولیموفسکی دیگر فیلمساز مشهور لهستانی فیلمنامه این فیلم را در کنار پولانسکی نوشته است. اطلاعات دیگر در مورد پروژه هنوز اعلام نشده است.

 

دل بروکو در مصاحبه خود گفت: اولین نسخه فیلمنامه چند روز پیش به دست من رسید. نمی‌توانم جزییات آن را فاش کنم چون پولانسکی اجازه این کار را نداده است. کارگردان‌های بزرگ از فیلم‌هایشان به‌شدت مراقبت می‌کنند. در پاییز فیلمبرداری شروع می‌شود.

 

فیلم قبلی پولانسکی یعنی «یک افسر و یک جاسوس» نیز از سوی همین کمپانی تولید شده بود و برای اولین بار در جشنواره ونیز اکران شد و جایزه بزرگ هیات داوران را کسب کرد و چندین جایزه سزار از جمله جایزه بهترین کارگردانی را هم از آن خود کرد.

 

بروکو گفت: می‌دانم که جنجال‌هایی در اطراف پولانسکی وجود دارد، اما ما از زاویه هنری به کار نگاه می‌کنیم و کیفیت داستان‌هاست که برای ما اهمیت دارد، نه داستان‌های شخصی. در جشنواره ونیز اکران «یک افسر و یک جاسوس» با اعتراضاتی همراه شد اما فیلم جایزه بزرگ هیات داوران را دریافت کرد.

 

این کمپانی از تولید سه فیلم دیگرش نیز در این نشست مطبوعاتی خبر داد که سازندگان آنها آلیس رورواچر، سوزانا نیکوآرلی و پیترو مارسلو هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------