جنجال بر سر ویدئویی که از بن افلک لو رفت/ آقای سوپراستار مغموم‌تر از همه عشاق جهان



بن افلک،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
افلک در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه با "صبح به‌خیر آمریکا" گفت که در هیچ پلتفرم دیجیتالی در جستجوی عشق نیست اما ویدئویی که منتشر شده چیز دیگری می‌گوید.

به گزارش ایران آرت، یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک‌تاک ویدیویی از "بن افلک" به اشتراک گذاشته که بازیگر را در حال بازخواست کردن زن نشان می‌دهد و می‌پرسد چرا او را از اپلیکیشن دوست‌یابی "رایا" حذف کرده. افلک از سال ۲۰۱۹ از این اپلیکیشن استفاده می‌کند. 

 

این کاربر در این ویدیوی کوتاه می‌نویسد: "به زمانی فکر می‌کنم که "رایا" من را با "بن افلک" جفت کرد و من تصور کردم که یک حساب کاربری ساختگی است و به همین علت پیوند را لغو کردم و او در اینستاگرام یک ویدیو برای من ارسال کرد."

 

در این ویدیو نشان داده می‌شود که افلک ۴۸ ساله از زن می‌پرسد: "نیوین، چرا پیوند من را لغو کردی؟ خودم هستم."

 

فلک در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه با "صبح به‌خیر آمریکا" (Good Morning America) گفت که در هیچ پلتفرم دیجیتالی در جستجوی عشق نیست: "افرادی را می‌شناسم که در این شبکه‌ها حاضرند و به آن‌ها خوش می‌گذرد، اما من نه. خیلی دوست دارم در رابطه‌ای باشم که عمیقاً ارزشمند باشد و من بتواند عمیقاً متعهد بمانم."

 

چند ماه قبل، "آنا د آرماس" پس از یک سال به رابطه با افلک خاتمه داد و حساب توییترش را غیرفعال کرد. این دو در حین فیلمبرداری "آب عمیق" (Deep Water) با یکدیگر آشنا شده بودند.

 

در روزهای اخیر، تصاویری از افلک در کنار نامزد سابقش "جنیفر لوپز" در لس‌آنجلس منتشر شده است. لوپز نیز به تازگی به رابطه خود با "الکس رودریگز" پایان داده است.

 

افلک به زودی در فیلم "فلش" (The Flash) به کارگردانی "اندی موشتی" دوباره در نقش "بتمن" دیده خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------