امیلی بلانت و همسرش خواستار غرامت شدند



امیلی بلانت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
فیلم "یک جای آرام ۲" تنها ۴۵ روز پس از اکران در سالن‌های سینما به شبکه پارامونت+ می‌رود.

به گزارش ایران آرت، در پی محدود شدن اکران فیلم ترسناک "یک جای آرام ۲" (A Quiet Place 2)، "امیلی بلانت" و "جان کرازینسکی" از استودیوی پارامونت دستمزد بیشتری طلب کرده‌اند. کرازینسکی نویسنده و کارگردان دنباله است. "بلومبرگ" به تازگی گزارش داده است که این دو بازیگر قراردادی با استودیو به منعقد کرده‌اند که دستمزدشان را بر اساس فروش فیلم در گیشه تعیین می‌کند.

 

با محدود شدن اکران فیلم "یک جای آرام ۲" و پخش آن تنها ۴۵ روز پس از افتتاحیه در شبکه پارامونت+، کرازینسکی و بلانت درخواست افزایش دستمزد کرده‌اند.

 

در گزارش "بلومبرگ" آمده است: "این ستارگان نگرانند که بسیاری از هواداران سینما منتظر پخش فیلم در شبکه نمایش خانگی بمانند و به این ترتیب فروش کاهش پیدا کند. قسمت اول "یک جای آرام" در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۴۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت… نمایندگان این زوج، و دیگر تهیه‌کنندگانی که سهمی از فروش فیلم در گیشه دارند، از جمله "مایکل بی"، از پارامونت درخواست غرامت کرده‌اند، و این بحث‌ها همچنان ادامه دارد. اما استودیو تا این لحظه درخواست آن‌ها را رد کرده است."

 

درخواست غرامت از سوی بازیگران و فیلمسازان به دنبال تغییر استراتژی اکران فیلم‌ها در حین پاندمی اتفاق تازه‌ای نیست. وقتی برادران وارنر اعلام کرد که تمامی فیلم‌هایش در سال ۲۰۲۱ را همزمان در سالن‌های سینما و شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش می‌کند، بسیاری از بازیگران و کارگردانان مشارکت‌کننده در این فیلم‌ها خواستار مذاکره مجدد شدند. "پتی جنکینز" و "گل گدوت" به دنبال پخش همزمان "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" در سینما و شبکه اچ‌بی‌او مکس ۱۰ میلیون دلار دریافت کردند. "هالیوود ریپورتر" ژانویه گذشته گزارش داد که "دنزل واشینگتن" هم برای تغییر استراتژی اکران "چیزهای کوچک" (The Little Things) ۲۰ میلیون دلار دریافت کرده است.

 

"یک جای آرام ۲" ابتدا قرار بود مارس سال ۲۰۲۰ روی پرده برود، اما پاندمی سبب شد که نمایش فیلم به سپتامبر ۲۰۲۰ و سپس بهار ۲۰۲۱ موکول شود. سومین و چهارمین تغییر در اکران این دنباله وقتی به وجود آمد که پارامونت فیلم را از ۱۷ سپتامبر به ۲۸ می موکول کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------