انتشار آلبوم 'قرمز' تیلور سوئیفت با ۳۰ آهنگ



تیلور سوئیفت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تیلور سوئیفت طی سال‌های اخیر با کمپانی منتشر کننده آلبوم‌های قدیمی‌اش دچار اختلاف شده و از همین رو، شروع به ضبط مجدد آلبوم‌های قدیمی خود کرده است.

به گزارش ایران آرت، "تیلور سوئیفت" خواننده محبوب و سرشناس ۳۱ آمریکایی با انتشار پستی در صفحه خود، خبر از انتشار آلبوم جدیدش داد.

 

سوئیفت با انتشار پستی در صفحه رسمی خود اعلام کرد؛ آلبوم قدیمی‌ خود به نام Red را در پاییز امسال (۱۹ نوامبر) به صورت باز ضبط شده و با ۳۰ ترک منتشر خواهد کرد.

 

این خواننده طی سال‌های اخیر با کمپانی منتشر کننده آلبوم‌های قدیمی‌اش دچار اختلاف شده و از همین رو، شروع به ضبط مجدد آلبوم‌های قدیمی خود کرده است.

 

تیلور سوئیفت این خبر را درست در روز تولد اسکوتر براون اعلام کرده است. اسکوتر براون کسی است که آثار تیلور را از کمپانی قبلی‌اش خریداری کرد و حق امتیاز تیلور سوئیفت را از این آثار سلب کرد.

 

چند ماه پیش اسکوتر براون شش آلبوم اول تیلور سوئیفت را به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار به کمپانی هلدینگ شمراک فروخت.

 

تیلور سوئیفت دو ماه پیش هم، ورژن جدید آلبوم قدیمی‌ خود به نام Fearless را به صورت باز ضبط شده، منتشر کرد. ورژن جدید آلبوم Fearless موفقیت‌های بسیاری به دست آورد و توانست رکورهای زیادی را ثبت کند. استقبال طرفداران تیلور از ورژن دوباره ضبط شده Fearless باور نکردنی بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------