جانشین جانی دپ: نمی‌خواهم او را کپی کنم



جانی دپ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
میکلسن در مصاحبه جدیدی با "ساندی تایمز" از ذات ناخوشایند جانشینی در نقشی می‌گوید که برای بازیگری دیگر طراحی شده است.

به گزارش ایران آرت، قسمت سوم چندگانه "جانوران شگفت‌انگیز" تفاوت محسوسی با دو قسمت اول خواهد داشت. جدا از اینکه "جی.کی. رولینگ" پس از اکران قسمت دوم به نویسنده‌ای طرد شده تبدیل شد، "جانی دپ" نیز پس از شکست در پرونده شکایت از نشریه "سان" که او را ضارب همسر سابقش "امبر هرد" خوانده بود، جای خود را به "مدس میکلسن" در نقش "گلرت گریندل‌والد" داده است.

 

میکلسن در مصاحبه جدیدی با "ساندی تایمز" از ذات ناخوشایند جانشینی در نقشی می‌گوید که برای بازیگری دیگر طراحی شده. او در مورد جانشینی با دپ در پیش‌درآمد "هری پاتر" می‌گوید: "بدیهی است که باید فیلم را می‌ساختند، و بدیهی بود که [دپ] در فیلم مشارکتی نکند. اما من در این نزاع نقشی ندارم. و نمی‌دانم که [در زندگی خصوصی‌ دپ] چه اتفاقی افتاده، و نمی‌دانم که منصفانه بوده است که کارش را از دست بدهد یا نه، اما می‌دانستم که نمایش باید ادامه پیدا می‌کرد، و بسیار دوست داشتم که اگر فرصتش دست می‌داد با [دپ] در موردش حرف بزنم، اما به آن شکل او را نمی‌شناسم."

 

میکلسن اضافه می‌کند: "اما با من تماس گرفتند و طبیعی بود که عجله داشته باشند، و من فیلمنامه را پسندیدم و پاسخ مثبت دادم. می‌دانم که این کار به اعتقاد بسیاری بحث‌برانگیز است، اما گاهی از این اتفاقات می‌افتد."

 

ستاره سریال "هنیبال" در ادامه مانند مصاحبه پیشین خود با "وال استریت ژورنال" تقلید از دپ را خودکشی هنری می‌داند و می‌گوید: "نمی‌خواهم کاری که جانی کرد را کپی کنم. به نظر من او در بازیگری استاد است، بنابراین تقلید از او خودکشی هنری خواهد بود. باید روشی پیدا کنم که کاملاً منحصر به خود من و در عین حال پلی باشد به آنچه که او به جا گذاشت. برداشت من متفاوت است، و ظاهر شخصیت کمی متفاوت، اما باید تا زمان انتشار فیلم صبر کرد و دید."

 

قسمت سوم "جانوران شگفت‌انگیز" ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------