«فرزانه معصومیان» گوینده و مجری رادیو به علت کرونا درگذشت



فرزانه معصومیان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
فرزانه معصومیان ـ گوینده و مجری باسابقه رادیو ـ بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش فارس، مرحوم معصومیان با ۲۵ سال سابقه در حوزه گویندگی خبر و اجرا در رادیو، ساعاتی قبل به علت ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت.

 

او پس از ابتلاء به بیماری کویید ۱۹ در بیمارستان بستری شده و روزهای پاياني عمر در کما بود.

 

انتشار فراخوانی در مجله سروش در سال ۷۲ برای گویندگی رادیو، معصومیان را ترغیب به همکاري با این رسانه کرد. در اواخر سال ۷۳ از او دعوت شد که برای گویندگی خبر همکاري خود را با رادیو آغاز کند. نخستین همکاری های معصومیان با رادیو، در شبکه پیام شکل گرفت و هنوز هم با این شبکه همکاری داشت.

 

او از سال ۷۴ بعنوان گوینده برنامه های سیاسی رادیو و تلویزیون با صداوسیما همکاری داشت.

 

معصومیان که سالها اجرای برنامه های «پیک بامدادی» و «بررسی رادیوهای بیگانه» را در رادیو ایران عهده دار بود، در این اواخر بیشتر با شبکه های پیام و گفتگو ارتباط مداوم داشت.

 

او رادیو را چنین توضیح داده بود، «رادیو تنها رسانه گرم و ماندنی است؛ حتی اگر بیشتر از این هم پیشرفت کنیم رادیو جایگاه خودش را دارد.»

 

سیداحمدرضا صدر مدیر روابط عمومی معاونت صدا اظهار‌کرد: سابقه آشنایی من با ایشان به سال های بسیار دور برمی گردد و زمانی که در اخبار صدا همکاري داشتیم.

 

وی از ویژگی های بارز ایشان را حسن خلق، رفتار نیکو، و ادب در برخورد با دیگران دانست و تأکید کرد: مرحوم فرزانه معصومیان علاقه وآفری به تربیت مشتاقان به هنر گویندگی داشت تا جایی که حتی برای کلاس های آموزشی گویندگی بدون چشمداشت مادی به مناطق محروم کشور نیز سفر می کرد.

 

مدیرروابط عمومی معاونت صدا تصریح کرد: مرحوم معصومیان در انتقال تجربه هیچ کوتاهی نکرد و درگذشت ایشان شوکی برای همکاران و هنرجویان ایجاد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------