تونی ۲۰۲۱ برندگانش را شناخت/ استیون دالدری بهترین کارگردان شد



برندگان جوایز تونی ۲۰۲۱،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تقریبا یک سال پس از اعلام اسامی نامزدهای جوایز تونی، زمان اعلام اسامی برندگان فرارسید.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، هم‌زمان با شروع مجدد کار در برادوی که از مارس ۲۰۲۰ چراغ‌هایش خاموش شده بود تا با پاندمی کرونا مقابله کند، برندگان هفتاد و چهارمین دوره جوایز تونی معرفی شدند.

 

همین چند روز اخیر سرانجام با بازگشت احساسی نمایش‌هایی چون «همیلتون» چراغ تئاترهای نیویورک دوباره روشن شد؛ اما شب پیش (بامداد امروز به وقت ایران) سرانجام با اهدای جوایز تونی از آنهایی که ۳۴۶ روز در انتظار معرفی این برندگان بودند، تجلیل شد.

 

بزرگ‌ترین برندگان جوایز ۲۰۲۱ شامل «مولن روژ: موزیکال» بود که ۱۰ جایزه تونی از جمله بهترین نمایش موزیکال را به خانه برد. آرون تویت برای همین نمایش بهترین بازیگر مرد نقش اصلی نمایش موزیکال شد و نمایش جایزه بهترین کارگردانی موزیکال را برای آلکس تیمبرس و همچنین جوایز طراحی صحنه، طراحی لباس، نورپردازی و صدا را هم برد.

 

برنده بزرگ دیگر «بازی یک سرباز» بود که جایزه بهترین بازیگر مرد را برای دیوید آلن گریر و جایزه بهترین بازسازی یک نمایش را از آن خود کرد.

 

نویسنده نمایش «قرص کوچک دندانه‌دار» یعنی دیابلو کودی نیز جایزه بهترین متن نمایشی را برد و آدریانه وارن برای ایفای نقش در نمایش «تینا-موزیکال تینا ترنر» به عنوان بهترین بازیگر زن شناخته شد.

 

عنوان بهترین نمایش به «ارثیه» رسید و اندرو برناپ برای بازی در همین نمایش بهترین بازیگر مرد نقش اصلی یک نمایش شد. استیون دالدری هم برای کارگردانی این نمایش جایزه برد.

 

ماری لوییس پارکر نیز جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی یک نمایش را برای بازی در «صدای درون» برد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------