تاریخ برگزاری مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۲ اعلام شد



گلدن گلوب ۲۰۲۲،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
جایزه "اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود" با عنوان "گلدن گلوب" زمان مهلت ارسال آثار و برگزاری مراسم خود را اعلام کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از ورایتی، "اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود" هفتادونهمین جایزه گلدن گلوب را همراه با شریک و پخش تلویزیونی یا بدون آن در 9 ژانویه 2022 برگزار می‌کند.

 

این اتحادیه روز جمعه مهلت زمان ارسال آثار را در زمینه‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی 15 نوامبر اعلام کرد. نامزدهای این جایزه روز 13 دسامبر معرفی می‌شوند.

 

سرنوشت این جشنواره در ماه فوریه بخاطر افشای شیوه‌های داخلی سازمان مطبوعات و نبود اعضای سیاه پوست قبل از عضوگیری‌های جدید، دچار ابهام شده بود.

 

"تام کروز" بعد از این اتفاقات جوایز خود را از این جشنواره به آن پس داد. او برای فیلم‌های "متولد چهارم ژوئیه" 1984 ، "جری مگوایر" 1997 و "ماگنولیا" برنده جوایز شد. 

 

طی چند ماه گذشته، اتحادیه اساسنامه و آئین‌نامه خود را اصلاح کرده است. رئیس جدید آن "هلن هوهن" یک روزنامه نگار آلمانی است که یک هیئت مدیره جدید که شامل سه غیر عضو خارجی، 12 مدیر عضو و یک کمیته اعتبارنامه با پنج غیر عضو و یک هیئت مشورتی است را منصوب کرد. در اوایل ماه جاری "اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود" اعلام کرد که 21 عضو جدید را به خدمت گرفته است.

 

شبکه تلویزیونی NBC شریک قدیمی پخش این اتحادیه بود اما تصمیم گرفت با توجه به مشکلات داخلی آن از پخش تلویزیونی 2022 کنار برود. در بیانیه کوتاه اتحادیه هیچ اشاره‌ای به پخش تلویزیونی نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------