جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره بالیوود هند برای تورج اصلانى



تورج اصلانی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تورج اصلانى مدیرفیلمبرداری فيلم سينمايى «مالیخولیا» جایزه بهترین فیلمبرداری دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» 2021 در کشور هندوستان را از آن خود کرد.

به گزارش عصرایران، فيلم سينمايى «مالیخولیا» Melancholia به كارگردانى و تهيه‌كنندگى مرتضی آتش ‌زمزم، با فیلمبرداری حسن اصلانی و مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانى در جدیدترین حضور بین‌المللی خود؛ به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» Bollywood در کشور هندوستان روی پرده رفت و جایزه بهترین فیلمبرداری و لوح تقدیر این رویداد معتبر سینمایی به تورج اصلانى سینماگر خلاق و نوگرای ایرانی اهدا شد.

 

اعضای هیئت داوران دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» عبارت بودند از: «آشوک رین» Ashok Rane کارگردان و منتقد سینما از هندوستان ـ رئیس هیئت داوران، دکتر «آشوک میشرا» Ashok Mishra فیلمنامه‌نویس و استاد دانشگاه از هندوستان«، «آمیت رای» Amit Rai کارگردان از هندوستان، «توقیر احمد» Tauquir Ahmed بازیگر و کارگردان از بنگلادش و خانم «ماریان بورگو» Marianne Borgo بازیگر از کشور فرانسه.

 

دومین دوره جشنواره بین‌‌المللی فيلم «بالیوود» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیرقابتی و با ارزیابی آثار سینمایی، مستند، کوتاه، فیلمنامه، موزیک ویدیو، فیلم‌های هندی و ... از سینماگران کشورهای جهان در روزهای 21 تا 23 آبان ماه امسال (12 تا 14 نوامبر 2021) به صورت آنلاین در شهر بمبئی در کشور هندوستان برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------