دواین جانسون در فیلم جدیدش در نقش یک ضد قهرمان ظاهر می‌شود



دواین جانسون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تصاویر تازه منتشر شده از فیلم بلک آدام از تغییر شکل دواین جانسون به عنوان ضدقهرمان خبر می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جدیدترین تصاویر از بلک آدام از دی سی که دواین جانسون بازیگر محبوب آمریکایی آن را به عنوان یک ضدقهرمان نقش آفرینی کرده است، پس از ماه‌ها تلاش برای ساخت این فیلم اولین تریلر آن، بزودی منتشر می‌شود. توتال فیلم تصاویر جدید بلک آدام را با حضور دواین جانسون روی جلد آخرین نسخه مجله منتشر کرده است.

 

بلک آدام یکی از قدرتمندترین و نمادین‌ترین شخصیت‌های دی سی کامیکس است. بلک آدام در ابتدا به عنوان دشمن سرسخت Shazam خدمت می‌کرد، اما تکرار‌های بعدی او را به عنوان یک ضدقهرمان معرفی کرده است. بلک آدام یا تث آدام، برده‌ای از شهر کهندق بود که توسط شازم جادوگر به عنوان قهرمان انتخاب شد. او که در آن زمان آدام توانا نام داشت، از قدرت خود برای گرفتن انتقام سوء استفاده و هفت گناه مرگبار را آزاد کرد. او به دلیل رفتار‌های خشونت آمیز خود به مدت ۵۰۰۰ سال زندانی  و به آدم سیاه معروف شد.

 

دواین جانسون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

فیلم آینده دی سی، سفر بلک آدام را شرح می‌دهد، زیرا او از قید و بند خود رها می‌شود و عدالت خود را ارائه می‌دهد. دواین جانسون یک دهه است که برای ایفای نقش بلک آدام مبارزات انتخاباتی را آغاز کرده است. اشتیاق جانسون به این شخصیت از پیشینه او الهام می‌گیرد. جانسون در مصاحبه خود با توتال فیلم می‌گوید:

 

"در حالی که بلک آدام راه ددپول یا لوگان را نمی‌رود، فیلم همچنان تمایلات خشونت آمیز شخصیت اصلی را در بر می‌گیرد. سازندگان فیلم قول داده اند بلک آدام مرز‌های رتبه بندی PG-۱۳ را پشت سر بگذارد. این فیلم در تابستان سال آینده در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ اکران می‌شود."

 

دواین جانسون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------