عذرخواهی منوچهر هادی از استقلالی‌ها؛ نمی‌دانستم منظور از تیم دسته سومی استقلال است!



منوچهر هادی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کارگردان سریال نیسان آبی گفت: ماهیت سریال طنز شوخی با آدم های مختلف است و بهتر است کمی آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم تا آن هایی که کارهای طنز می سازند، بتوانند با خیال راحت تری کار کنند و فیلم ها و سریال های خوبی بسازند.

به گزارش خبرورزشی، نیسان آبی سریال پربیننده این روزهای نمایش خانگی است که موضوعی طنز دارد و مورد استقبال مخاطبان هم قرار گرفته است. در جدیدترین قسمت این سریال به فوتبال هم پرداخته شد و با نفراتی چون محمد مایلی کهن، مهدی طارمی، رسول کربکندی و چند تن از پیشکسوتان فوتبال هم شوخی‌هایی انجام شد. اما اوج شوخی‌های این قسمت از سریال نیسان آبی مربوط به بخشی بود که حسین یاری (بازیگر نقش جمشید قاسمپور) خطاب به بچه‌های فوتبالیست گفت: یک تیمی در دسته سوم حضور داشته ولی ادعا می‌کند قهرمان آسیا است. این دیالوگ که کنایه ای به باشگاه استقلال و حضور این تیم در دسته سوم باشگاه‌های کشور بود، بازتاب زیادی در فضای مجازی پیدا کرد و هواداران پرسپولیس با استفاده از ویدئوی این سکانس حسابی برای استقلالی‌ها کری خواندند. از سوی دیگر هواداران استقلال هم که به شدت از این شوخی ناراحت شده بودند، علیه این سریال و منوچهرهادی کارگردان نیسان آبی موضع گرفتند و به آن‌ها حمله کردند. از همین رو با منوچهر هادی تماس گرفتیم تا در این خصوص، نظر او را به عنوان کارگردان سریال بشنویم. صحبت‌های منوچهر هادی را در گفت و گو با خبرورزشی در ادامه می‌خوانید:

 

حتما در جریان ناراحتی و اعتراض هواداران استقلال قرار گرفتید. نظر شما در خصوص کنایه ای که به این تیم در سریال شما زده شد چیست؟

واقعیت این است که موقع ضبط این سکانس من به عنوان کارگردان اصلا متوجه موضوع نشدم و نمی‌دانستم منظور از تیمی که در دسته سوم حضور داشته، استقلال است. با این حال به عنوان کارگردان کار این موضوع را تایید نمی‌کنم و همین حالا هم در تماسی که با تهیه کننده سریال داشتم به او گفتم با حذف این سکانس، نسخه جدید را برای پخش در فیلیمو ارسال کند. من می‌دانم خیلی از هواداران استقلال هم بیننده سریال نیسان آبی هستند و اصلا قصدی برای ناراحت کردن آن‌ها وجود نداشت. همه هواداران فوتبال چه پرسپولیسی‌ها و چه استقلالی‌ها و چه سایر تیم‌ها برای ما محترم هستند و دوست نداریم کسی از ما ناراحت شود.

 

ولی خیلی از هواداران استقلال از این موضوع ناراحت شدند و حتی به شخص شما انتقاد کردند.

بله درست است ولی باز هم می‌گویم هیچ قصدی برای ناراحتی این عزیزان وجود نداشت. از زمانی که قسمت جدید  سریال پخش شد، خیلی از هواداران استقلال در صفحه شخصی ام به من اعتراض کردند. یکسری‌ها واقعا محترمانه انتقاد کردند که من از همین جا اعلام می‌کنم بابت این اتفاق متاسفم و از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. یک عده هم متاسفانه انواع فحش و ناسزا را به من نسبت دادند که نمی‌دانم اصلا در مورد این افراد چه بگویم. بهتر است در خصوص این افرادی که فحاشی می‌کنند، اصلا صحبت نکنم.

 

شاید چون شما پرسپولیسی هستید این عده شدیدا به شما اعتراض کردند.

باور کنید اصلا پرسپولیس و استقلال برای من فرقی ندارد و من با خیلی از بازیکنان هر دو تیم رفیق هستم. من به شخصه خیلی فوتبالی هستم و اگر فرصت داشته باشم همه بازی‌های داخلی و خارجی را نگاه می‌کنم ولی فقط طرفدار تیم ملی کشورم هستم.

 

در مورد حذف نام مهدی طارمی در سکانسی که سحر قریشی قصد داشت اسم او را بیاورد چه صحبتی دارید؟

واقعیت این است که وقتی آن سکانس را گرفتیم، چون مهدی از دوستان بسیار خوب من است، شخصا به او زنگ زدم تا نظرش را جویا شوم. مهدی به من گفت اگر این سکانس فیلمبرداری نشده لطفا حذفش کنید ولی اگر فیلمبرداری انجام شده و امکان حذف وجود ندارد، مشکلی نیست. ما هم چون این سکانس را گرفته بودیم امکان حذف آن را نداشتیم، مجبور شدیم موقع گفتن اسم مهدی طارمی آن را بی صدا کنیم.

 

در مورد بازگشت طارمی و البته دو بازی پیش رو تیم ملی مقابل عراق و امارات چه صحبتی دارید؟

اول باید بگویم مهدی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی است و کیفیت فوق العاده ای دارد. به نظرم طارمی کابوس تیم‌های رقیب ما است و همه مدافعان از او هراس دارند. در مورد تیم ملی هم باید بگویم به طور حتم هر دو بازی را می‌بریم و خیلی راحت به جام جهانی می‌رویم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در جام جهانی هم درخشان ظاهر شود.

 

بازی‌های لیگ را هم دنبال می‌کنید؟

بله حتما دنبال می‌کنم. به نظرم استقلال امسال تیم بسیار خوبی دارد و نتایجی که گرفته، این موضوع را نشان می‌دهد. پرسپولیس هم مثل چند سال اخیر خوب بوده و در بالای جدول قرار دارد. اینکه این دو تیم خوب کار می‌کنند، باعث خوشحالی است و در نهایت به نفع تیم ملی خواهد بود. فکر می‌کنم بین پرسپولیس و استقلال یک تیم قهرمان خواهد شد.

 

به نظر شما فوتبالیست‌ها می‌توانند بازیگرهای خوبی شوند؟

بله چرا که نه. به نظرم چون فوتبالیست‌ها اکثرا آدم‌های باهوشی هستند می‌توانند در عرصه بازیگری هم موفق شوند. کمااینکه می‌بینیم پژمان جمشیدی چقدر موفق است و در سینما می‌درخشد. پژمان خیلی آرام آرام خودش را بالا کشاند و به نظرم در حال حاضر جزو ۱۰ بازیگر موفق سینمای ایران است.

 

و حرف پایانی...

ممنون از تماس شما. باز هم می‌گویم هیچ عمدی برای ناراحتی هواداران استقلال وجود نداشت و اگر ناراحت شدند، من به شخصه از آن‌ها معذرت می‌خواهم ولی دوست دارم یک نکته را هم عنوان کنم.

 

بفرمایید.

ببینید ماهیت سریال طنز شوخی با آدم‌های مختلف است و بهتر است کمی‌آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم تا آن‌هایی که کارهای طنز می‌سازند، بتوانند با خیال راحت تری کار کنند و فیلم‌ها و سریال‌های خوبی بسازند و مردم لذت ببرند. مثلا در همین سریال نیسان آبی من با سریال دل که خودم ساختم، محمد حسین کنعانی زادگان، ترانه علیدوستی، اصغر فرهادی، محمد مایلی کهن و خیلی‌های دیگر شوخی کردیم و اتفاقی هم نیفتاد. امیدوارم فقط کمی‌آستانه تحمل خودمان را بالا ببریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------