آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

تاریخ پخش فصل آخر سریال پیکی بلایندرز مشخص شد



سریال پیکی بلایندرز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تاریخ پخش فصل ششم و نهاییِ سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) که یکی از محبوب‌ترین عناوین تلویزیونی فعلی محسوب می‌شود، مشخص شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی درام، جنایی و تاریخی انگلیسی محصول شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی است که فصل ششم و نهایی آن قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه‌/ ۸ اسفند پخش شود.

 

«کیلین مورفی» که برای بازی در نقش «تامی شلبی» بازخواهد گشت، هفته گذشته در مصاحبه با «ورایتی» گفت که فصل پایانی به «هلن مک‌کروری» (بازیگر نقش پالی) فقید ادای احترام می‌کند. او گفت: «فکر می‌کنم کل فصل ادای احترامی به او و تجلیل از اوست. حضور او و حضور شخصیتش هنوز در سریال محسوس است و بخشی از سیر تکامل تامی است.»

 

طبق گزارش منتشرشده توسط نشریه «ساندی‌تایمز» فصل پایانی پیکی بلایندرز احتمالا زودتر از چیزی که انتظار آن را داشته باشیم، پخش خواهد شد. و از یکشنبه دو هفته آینده تماشاگران این سریال می‌توانند منتظر پخش قسمت ابتدایی آن باشند.

 

از پایان فصل پنج Peaky Blinder نزدیک به دو سال و نیم می‌گذرد. آخرین قسمت آن در ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹ پخش شده بود. پایان فصل پنج سریال یکی از به‌یادماندنی‌ترین سکانس‌های سریال بود و حالا طرفداران زیادی منتظر پخش فصل آخر آن هستند.

 

سال ۲۰۱۸ «استیون نایت» خالق سریال در مصاحبه‌ای گفته بود: «ما قطعا فصل شش و احتمالا هفت را نیز تولید خواهیم کرد.» با این حال او اشاره کرده بود که پس از پایان یافتن سریال، یک فیلم یا اسپین آف درباره آن تولید خواهد شد. تولید فصل ششم سریال در ابتدا قرار بود در مارس ۲۰۲۰ آغاز شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد.

 

از جمله اخبار و شایعات جالبی که درباره فصل ششم پیکی بلایندرز منتشر شده بود. می‌توان به خبر حضور روان اتکینسون (Rowan Atkinson)، بازیگر کاراکتر معروف مستر بین برای ایفای نقش آدولف هیتلر اشاره کرد که البته تهیه‌کننده سریال آن را رد کرد. و توضیح داد که این خبر «کاملا دروغ» است.

 

در ۱۸ ژانویه ۲۰۲۱ اعلام شد که فصل ششم، آخرین فصل سریال Peaky Blinders خواهد بود و نایت توضیح داد که «داستان به شکل دیگری ادامه خواهد یافت». با این وجود پس از پایان یافتن این سریال، به جای فصل هفتم، فیلم سینمایی Peaky Blinders پخش می‌شود که ظاهرا تولید آن در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

 

از جمله بازیگران سریال که در فصل ششم نیز حضور خواهند داشت، می‌توان به کیلین مورفی، پاول اندرسن، سوفی راندل، تام هاردی و آنیا تیلور-جوی اشاره کرد.

 

گفتنی است «هلن مک کروری» بازیگر نقش پالی گری، پس از سال‌ها مبارزه با سرطان  در ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ درگذشت و طرفداران سریال پیکی بلایندرز را دچار شوک کرد. چراکه او یکی از مهم‌ترین نقش‌ها را در این سریال بر عهده داشت و سوال تماشاگران از همان زمان این بود که در فصل ششم سرنوشت پالی چه خواهد شد و آیا او در فصل ششم پیکی بلایندرز حضور دارد یا حذف خواهد شد؟ چراکه به گفته کاربران و تماشاگران، نبود کارکتر پالی گری در فصل ششم پیکی بلایندرز به شدت احساس می‌شود و احتمالا تاثیر زیادی بر زندگی توماس شلبی خواهد داشت. 

 

سریال پیکی بلایندرز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) نام یک مجموعه تلویزیونی درام، جنایی و تاریخی انگلیسی محصول شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی است. «استیون نایت» نویسندگی و تولید آن را بر عهده دارد. کارگردانان این مجموعه زیاد و متفاوت بوده‌اند. داستان این سریال حول محور کلین مورفی در نقش توماس) شلبی، رهبر یک گروه گانگستریِ خانوادگی است.

 

نخستین فصل این مجموعه در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی دو پخش شد و شامل ۶ قسمت بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------