آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

زیباترین و ثروتمند ترین زنان در دنیای سینما +تصاویر



دنیای سینما همیشه برای مخاطبانش از جذابیت فراوانی برخوردار بوده است معمولا هنرپیشه های خانم به خاطر مسائلی چون زیبایی و استعداد و ثروتشان شناخته میشوند و مورد توجه قرار میگیرند و به این طریق به قلب مخاطبان خود راه پیدا میکنند در این خبر شمارا با 10 هنرپیشه که به اسطوره ای در سینمای غرب تبدیل شده اند آشنا میکنیم.

مریل استریپ: او یکی از افسانه های هالیوود است و نقش های زیادی ایفا کرده است. وی حدود 17 بار نامزد دریافت جایزه های مختلف شده است و توانسته است 3 تای آنها را از آن خود کند.

زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

کیت وینسلت: او اصالتا انگلیسی است و والدین او هردو هنرپیشه بوده اند او کار خود را از سن 17 سالگی با بازی در "مخلوقات بهشتی" شروع کرده است و نقطه عطف بازیگری اش در فیلم "تایتانیک" در سال 1997بود. او یک بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است.


آنجلینا جولی: او یکی از پر درآمدترین های هالیوود است وی در زمینه کارگردانی هم فعالیت دارد و موفق به دریافت جایزه بهترین نقش مکمل در جشنواره اسکار شده است.

زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

جولیا رابرتز: زن زیبا برای او موجی از موفقیت به همراه داشت. او بنرده جایزه بهترین هنرپیشه آکادمی شده است و در سال 2005 و 2006 در لیست پردرآمدهای هالیوود بوده است.

 


 

جنیفر انیستون:او با سریال تلویزیونی "دوستان" شناخته شد و یک فرد موفق در زمینه هنرپیشگی و تهیه کنندگی و کارگردانی است. او در سال 2011 رتبه سوم پردرآمدهای هالیوود را از آن خود کرد.
زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

مرلین مونرو: او یکی از زیباترین هنرپیشه های سالهای دور سینمای هالیوود است. وی در دهه 50 فعالیت میکرد و در هر فیلمی حضور داشت آن فیلم به فروش میلیونی دست پیدا میکرد.


ناتالی پرت من:او استعدا فوق العاده ای در عرصه هنر دارد. بازی او فوق العاده تاثیر گذار است و نامزد دریافت جایزه های زیادی در این زمینه شده است.

زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

آئودری چپ برن: او اصالتا بریتانیایی است. او در فیلمهای کمی حضور داشته است اما حضور در آثار کلاسیک و به یاد ماندنی تاریخ سینما از او یک اسطوره ساخت. او در زمان حضورش در سینما الهام بخش طراحان دنیای مد بود..


کاترین زتا جونز:او یکی از موفقترین ها در عرصه های اقتصادی سینماست.او اهل ولز است و در فیلمهای بسیار مشهوری چون "نقاب زورو" و "ترافیک " حضور داشته است.

 زیباترین و ثروتمند ترین زنان  , زنان زیبا, اخبار فرهنگی

الیزابت تیلور: او از شهرت بسیار بالایی برخوردار بود. و موفقیت و شهرت و ثروت و زیبایی را با هم داشت. وی برنده 2 جایزه آکادمی بود و نقشهای بیاد ماندنی ایفا کرده است.

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------