آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آغاز هفته فیلم سهراب سپهری از ۱۹ دی



 

به مناسبت مروری بر آثار نقاشی‌های سهراب سپهری در موزه هنرهای معاصر تهران، هفته فیلم این شاعر نقاش با نمایش ‌٦ فیلم از روز شنبه ‌١٩ دی‌ماه در سالن سینماتك موزه آغاز می‌شود.



نمایشگاه مروری بر آثار نقاشی‌های سهراب سپهری با ‌١١٣ اثر نقاشی، ‌٢٥ اثر عكس از دوره‌های مختلف زندگی این شاعر نقاش و تعدادی از وسایل شخصی این هنرمند از روز نهم آذرماه در موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح و تا اول بهمن‌ماه ادامه دارد.



در همین راستا از روز شنبه ‌١٩ دی‌ماه، هفته نمایش فیلم‌های سهراب سپهری با نمایش ‌٦ فیلم از كارگردان‌های مطرح سینما و در ارتباط با سهراب سپهری در سالن سینماتك موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.



روز شنبه ‌١٩ دی‌ماه فیلم «آبی كاشان» به كارگردانی رامین مشكین مقدم، محصول سال ‌١٣٧٩ به مدت ‌٥٦ دقیقه، روز یكشنبه ‌٢٠ دی‌ماه فیلم «خانه دوست كجاست» به كارگردانی عباس كیارستمی، محصول سال ‌١٣٦٢ به مدت ‌٦٥ دقیقه، روز دوشنبه ‌٢١ دی‌ماه فیلم‌های «واهمه‌های حضور» به كارگردانی محمد زرقانی محصول سال ‌١٣٧٧ به مدت ‌٣٠ دقیقه و «آب را گل نكنیم» به كارگردانی بیژن زمان‌پیرا، محصول سال ‌١٣٨١ به مدت ‌٢٣ دقیقه، روز سه‌شنبه ‌٢٢ دی‌ماه فیلم «نار و نی» به كارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، محصول سال ‌١٣٦٩، به مدت ‌٩٠ دقیقه و روز چهارشنبه ‌٢٣ دی‌ماه فیلم «و من مسافرم» به كارگردانی لقمان خالدی، محصول سال ‌١٣٨٨ به مدت ‌٣٥ دقیقه به نمایش درمی‌آید.



یادآوری می‌شود، تمامی فیلم‌ها رأس ساعت ‌٠٠/١٧ در سالن سینماتك موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید و علاقه‌مندان در خصوص استفاده از برنامه هفته فیلم سهراب سپهری می‌تواننند به خیابان كارگر شمالی، جنب پارك لاله مراجعه كنند.

 

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------