خبر خوش معاون سیما درباره کلاه قرمزی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,کلاه قرمزی

 تنها یک روز بعد از آن‌که مدیرکل دفتر نمایش خانگی خبر داد. درحال حاضر بنا به دستور قضائی تا رسیدگی حقوقی، توزیع کلاه قرمزی تعلیق شده است. معاون سیما اعلام کرده؛ احتمالا خبرهای خوبی درباره همکاری تلویزیون و عوامل سازنده این مجموعه عروسکی پرطرفدار حاصل خواهد شد.

 

روز یکشنبه حسین پارسایی درباره علت توزیع‌نشدن کلاه قرمزی در شبکه نمایش خانگی گفته بود: «صدور پروانه نمایش برای کلاه قرمزی تابع شرایط بروکراتیک مابین دو سازمان صداوسیما و امور سینمایی و ابلاغ مجدد قضائی است که در صورت حل اختلاف موارد به شکل مقتضی انجام می‌شود».

 

حالا مرتضی میرباقری معاون سیما که در طول ماه‌های اخیر هم بارها گفته درهای تلویزیون به سمت عوامل سازنده مجموعه «کلاه قرمزی» باز است؛ به مهر گفته: جلسات بسیار خوبی با عوامل این مجموعه داشته‌ایم، به‌ هرحال ما در رسانه ملی همیشه تمایل داشته‌ایم از ظرفیت دوستان خود استفاده کنیم و امیدواریم درباره این برنامه هم در چند هفته آینده خبرهای خوبی داشته باشیم.

 

او در بخشی از سخنانش هم به وضع برنامه‌های سینمایی شبکه‌های مختلف تلویزیونی که برنامه «هفت» هم یکی از آنهاست، پرداخته و درباره روند پیشِ‌روی تولید برنامه سینمایی «هفت» در شبکه سه سیما گفته: ما درباره سینما انواع راهبردها را داریم و شبکه‌های مختلف باید به صورت یک منظومه هر یک بخشی از بازی اساسی که ما طراحی می‌کنیم، برعهده بگیرند. من از دوستان خواستم برنامه جامعی طراحی شود که تیمی درحال طراحی این برنامه جامع هستند تا سهم هر شبکه مشخص شود و بعد از تدوین آن، نخستین بخش از اجرای این راهبرد برعهده شبکه سه و برنامه «هفت» گذاشته می‌شود.

 

البته آنطور که از سخنان معاون سیما برمی‌آید، فعلا خبری از ارایه آن راهبردها نیست. آنچنان که خودش در ادامه سخنانش دراین‌باره گفته: زمانی که این راهبرد مشخص شود، ما ۲ هفته بعد از آن برنامه «هفت» را روی آنتن می‌بریم. البته شبکه‌ها برنامه‌هایی برای خود دارند اما این برنامه‌ریزی‌ها برای نهایی‌شدن در معاونت سیما باید ذیل همان راهبرد اصلی قرار بگیرد.

 

برنامه «هفت» که پیش از این با اجرا و سردبیری بهروز افخمی در شبکه سه به تولید می‌رسید، قبل از ماه مبارک رمضان متوقف شد و بعد از آن رایزنی‌ها برای انتخاب مجری و سردبیر این برنامه ادامه یافت. این برنامه تاکنون چندین مجری و کارشناس را در دوره‌های مختلف به خود دیده است و در دوره حضور بهروز افخمی در برنامه نیز با حاشیه‌هایی همراه بود.

 

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------