شکست شرمگین فیلم جدید بازیگر قدیمی هالیوود/ پیرمرد و اسلحه در قعر گیشه



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی پیرمردواسلحه

 فیلم سینمایی "پیرمرد و اسلحه" با بازی "رابرت ردفورد" بازیگر مطرح و کهنه کار سینمای جهان بعد از نزدیک به یک ماه اکران با فروش بسیار بد یازده میلیون دلار رتبه نامید کننده ۱۳۳ جدول فروش جهانی را برای خود رقم زد.

ردفورد اولین فیلم خود را به نام مردم عادی در سال ۱۹۸۰ کارگردانی کرد که به خاطر آن اسکار کارگردانی را دریافت کرد. ردفورد همانند وارن بیتی، کلینت ایستوود، مل گیبسن، ریچارد آتنبورو و کوین کاستنر از معدود دریافت‌کنندگان جایزه اسکار است که بیشتر به بازیگری مشهور است.

او مؤسس جشنوارهٔ فیلم ساندنس است که فلسفهٔ وجودی‌اش حمایت از فیلم‌های مستقل و بازار فروش آن‌ها است. وی در آخرین تجربه سینمایی خود در فیلم سینمایی "پیرمرد و اسلحه" به کارگردانی "دیوید لوری" به ایفای نقش پرداخته است.

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فیلم سینمایی پیرمردواسلحه


فیلم سینمایی "پیرمرد و اسلحه" به کارگردانی "دیوید لوری" و فیلمنامه نویسی "دیوید گرن" به همراه کارگردان اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

علاوه بر رابرت ردفورد بازیگرانی همچون الیزابت مووس، جان دیوید واشینگتون، سیسی اسپاکس، کیسی افلک، تیکا سامپتر، تام ویتز و دنی گلاور در فیلم سینمایی پیرمرد و اسلحه به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 میزان

 


 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------