آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

نظر حامد عنقا درباره تهیه‌کنندگان سریال‌های نوروزی/ مردم به ما اعتماد کردند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,حامدعنقا

تهیه کننده و نویسنده سریال نوروزی شبکه دو در آستانه پخش آخرین قسمت های این سریال، از استقبال مردم، حمایت معاون سیما، همراهی مدیران شبکه دو و تهیه کنندگان دو سریال دیگر نوروز قدردانی کرد.

به گزارش صبا، حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده «بر سر دوراهی» درباره تجربه تولید این سریال نوروزی گفت: استقبال مردم به اندازه ای بود که غافلگیرمان کرد. پخش یک ملودرام عاشقانه در باکس نوروز شاید برای اولین بار اتفاق می افتاد برای همین چنین استقبالی از سوی مردم و رسانه ها خارج از تصورمان بود و واقعا از همه ممنونیم.

 

وی افزود: از دکتر میرباقری معاون سیما که علاوه بر حمایت های همیشگی، در مصاحبه ای نظرشان را به شکل رسمی اعلام کردند تشکر می کنم و با لطف ایشان نسبت به سریال، خستگی از تن بچه های گروه درآمد. صحبت های معاون سیما نشان داد مدیران ارشد سازمان به موفقیت ها احترام می گذارند و این باعث انگیزه بیشتری برای ما می شود تا به زودی باز هم یک کار خوب و در خور مردم عزیزمان و سازمان صداوسیما تولید کنیم.

 

تهیه کننده «بر سر دوراهی» تاکید کرد: از همراهی مدیران شبکه دو علی الخصوص مهندس جعفری جلوه که در این پروژه پرفشار هر روز کنارمان بودند و از هیچ کمک و یاری دریغ نکردند نیز تشکر می کنم.

 

عنقا درباره رقابتی که بین سریال های نوروزی وجود دارد، اظهار کرد: به حمدالله اقبالی که از طرف مردم به سریال نشان داده شد و همچنین کیفیت دیگر آثار باکس نوروز امسال، نشان داد همه سریال ها به شکل خوبی دیده شده اند. ضمن اینکه سریال ما طنز نبود و به عنوان یک ملودرام عاشقانه در دسته بندی جداگانه ای قرار می گیرد. 

 

وی با اشاره به حضور مهدی فرجی به عنوان تهیه کننده سریال نوروزی شبکه یک ادامه داد: مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون. خ» سال ها از مدیران ارشد سیما بوده و من و بهرنگ توفیقی افتخار این را داشتیم که سریال موفق «انقلاب زیبا» را تحت مدیریت او کار کنیم و همیشه خودمان را مدیون او می دانیم. فرجی همیشه معلم و مربی ما بوده و در این پروژه هم از مشورت هایش استفاده کردم و رابطه نزدیکی با هم داشتیم. گاهی اوقات او بعضی مسایل را درباره کار ما مطرح می کرد و گاهی هم من نظرم را درباره کار او می گفتم. به هر روی بنده خودم را شاگرد مهدی فرجی می دانم و آرزوی قلبی من این است که روز به روز کارهای موفقی به دست او تولید شود.

 

نویسنده «بر سر دوراهی» یادآور شد: مهران مهام هم دوست سالیان من است و آنقدر لطف داشت که وقتی فهمید ما در روزهای بارندگی و تهدید سیل به مشکل خورده ایم، با اینکه تازه تصویربرداری پروژه خودش تمام شده بود تماس گرفت و گفت هر کار و کمکی از دست من برمی آید در خدمت هستم. این نشان دهنده لطف و رفاقتی است که او داشت. باعث افتخار من است که به عنوان کوچکتر کنار این دو تهیه کننده پرسابقه یعنی مهران مهام و مدیر موفق و یکی از مهم ترین کارشناسان در حوزه فیلم و سریال یعنی مهدی فرجی قرار بگیرم.

 

عنقا در پایان گفت: هر دو این عزیزان نهایت محبت را به من داشتند و باعث افتخار بود سریال ما هم کنار آثار آنها پخش می شود. خوشحالم که مردم کار ما را هم دیدند. من و بهرنگ توفیقی امیدواریم به زودی کار خوب دیگری برای مردم بسازیم و تشکرمان را بابت استقبال بی سابقه ای که مردم از کار غیرطنز در باکس نوروز داشتند با کار خوب دیگری نشان بدهیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------