خبر خوش برای هواداران سریال «سیلیکون ولی»



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,هواداران سریال سیلیکون ولی

سریال کمدی خانوادگی «سیلیکون ولی» برای فصل ششم تمدید شد.

به گزارش بانی فیلم ، سریال آمریکایی «سیلیکون ولی» یا «دره سیلیکون» Silicon Valley با موافقت مدیران HBO به فصل ششم می رسد.

 

فصل ششم این سریال فعلاً در مرحله پیش تولید است و طبق پیش بین ها سال آینده میلادی کلید می خورد.

 

پخش این سریال به کارگردانی مایک جاج از سال ۲۰۱۴ آغاز و تاکنون ۴۶ اپیزود از آن در قالب پنج فصل ساخته شده است. توماس میدلتیچ، تی جی میلر، مارتین استار، کمیل نانجیانی، زاک وودز و جاش برنر از جمله بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

داستان این سریال درباره یک برنامه نویس خجالتی است که برای یک شرکت بزرگ در دره سیلیکون، واقع در جنوب شرقی سانفرانسیسکو کار می کند. او برنامه ای نوشته که می تواند بفهمد موزیکی کپی رایت دارد یا خیر. او در ابتدا این برنامه را به چند شرکت استارتاپی نشان می دهد که چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد و حتی او را مسخره هم می کنند! با این حال طولی نمی کشدکه دو شرکت برای گرفتن این برنامه از او رقابتی را آغاز می کنند. از سوی دیگر او که این رقابت را می بیند، تصمیم می گیرد به کمک چند تن از دوستانش شرکتی نوپا را تاسیس کند و…

 

این مجموعه دو بار در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ کاندیدای دریافت جایزه بهترین مجموعه کمدی در جوایز گلدن گلوب شد. امتیاز این سریال در IMDB 8.5 از ۱۰ است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------