آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«علاءالدین» روز ویل اسمیت را ساخت!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,علاءالدین

اکران «علاءالدین» (Aladdin ۲۳) سال پس از «روز استقلال» موجب شده تا ویل اسمیت دوباره طعم خوش صدرنشینی را در گیشه تجربه کند. چیزی که باعث شده این ستاره هالیوودی شادی اش را از وقوع آن در اینستاگرام نیز ابراز کند.

به گزارش بانی فیلم ،  کمدی ماجراجویانه و خانوادگی «علاءالدین» به کارگردانی گای ریچی که از ۲۴ ماه می(سوم خرداد امسال) روی پرده رفته، تاکنون توانسته پس از شش هفته اکران فروش جهانی خود را از مرز ۸۷۴ میلیون دلار بگذراند. این اتفاق بیشتر از همه برای ویل اسمیت، بازیگر نقش غول چراغ جادو در این فیلم خوشایند بوده، چرا که آخرین بار ۲۳ سال پیش بود که اثری از ویل اسمیت توانست رکورد فروش جهانی خود را تا این حدود بالا ببرد. آخرین بار در سال ۱۹۹۶ فیلم «روز استقلال» ساخته رولند امریخ با بازی ویل اسمیت به فروش جهانی بیش از ۸۱۷ میلیون دلار دست یافت که رکورد قابل توجهی محسوب می شد برای فیلمی که تنها ۷۵ میلیون دلار خرج ساختش شده بود.

«علاءالدین» با بودجه ای ۱۸۳ میلیون دلاری ساخته شده و حالا با این فروش جهانی تنها اندکی عقب تر از آثاری چون «انتقام‌جویان: پایان بازی» (Avengers: Endgame) و «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) ایستاده است.

ویل اسمیت به همین مناسبت در اینستاگرام خود این اتفاق را مایه «فروتنی و افتخار» خوانده و از اینکه هنوز در سن ۵۰ سالگی اکران فیلمی از او می تواند در گیشه شگفتی ساز باشد، ابراز خرسندی و از تمام تماشاگران فیلم در سراسر دنیا قدردانی کرده است.

اسمیت تاکنون برای بازی در «در جستجوی خوشبختی» (The Pursuit of Happyness) در سال ۲۰۰۶ و «علی» (Ali) در سال ۲۰۰۱ نامزد دریافت اسکار شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,علاءالدین

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,علاءالدین

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,علاءالدین

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------