همکاری حجت اشرف زاده با امید صباغ نو برای ساخت آهنگ



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,حجت اشرف زاده و امید صباغ

جدیدترین همکاری امید صباغ نو با حجت اشرف زاده در قالب سه تک آهنگ منتشر می‌شود.

امید صباغ نو شاعر درگفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص همکاری جدیدش  با حجت اشرف زاده گفت: مدتی است در زمینه موسیقی همکاری بیشتری با خوانندگان دارم تا فعالیت در حوزه ادبیات و به تازگی برای سرود اشعار سه تک آهنگ با حجت اشرف زاده همکاری‌ می‌کنم.

وی با اشاره به همکاری خود با امیر عظیمی دیگر خواننده کشورمان افزود: شعری برای آهنگ امیر عظیمی با عنوان «اسب وحشی» سروده‌ام که امروز منتشر می‌شود و پس از محرم و صفر نیز آلبوم جدید این خواننده منتشر خواهد شد.

این تصریح کرد: همچنین سرودن شعر آهنگ «رحمان تک خوان» را نیز برعهده گرفتم که این تک آهنگ در ردیف موسیقی‌های پاپ کلاسیک قرار می‌گیرد. تنها کاور این آهنگ به دستم رسیده است و از نامی که برای آن گذاشته‌اند، اطلاعی ندارم؛ این تک آهنگ تا یکی دو هفته آینده منتشر می‌شود.

این شاعر در خصوص فعالیت خود در زمینه چاپ کتاب، بیان کرد: ممکن است امسال کتاب جدیدی منتشر نکنم. فعلا گردآوری مجموعه شعر جدید جزو برنامه‌های کاری‌ام نیست و هم اکنون تلاش‌هایی در زمینه ادبیات می‌کنم؛ ویراستاری شعر‌هایی که در این دو سه سال اخیر نوشتم زمان می‌برد و نیاز دارم این کار را در چند ماه انجام دهم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------