خیابانی: عادل به تلویزیون برمی‌گردد:عادل برمی‌گردد، اما نه با نود!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,عادل فردوسی پور
جواد خیابانی در گفتگوی اختصاصی با سایت آنتن از بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون ملی خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"،  چند ماهی از توقف پخش برنامه نود در تلویزیون ملی ایران می‌گذرد و بعد از آن نیز عادل فردوسی پور با غیبت در صدا و سیما حاضر به گزارش هیچ‌کدام از مسابقات مهم فوتبالی در ایران و جهان نشد.  غیبتی که مربوط به برخی از اختلاف نظرها با مدیران صدا و سیما مربوط می شد.

اما جواد خیابانی در گفتگوی اختصاصی خود با سایت آنتن و ورزش سه خبر مهمی به علاقه مندان به فوتبال و عادل فردوسی پور داد. این گزارشگر سرشناس در بخشی از مصاحبه خود گفت: عادل فردوسی پور به تلویزیون بر می گردد.

خیابانی در ادامه نیز گفت: عادل کاپیتان خوب تیم ماست. حتی من وقتی می خواستم بازی ایران و اسپانیا را در جام جهانی گزارش کنم از او پرسیدم که چه کار انجام دهم تا گزارش بهتر شود. حالا هم با فردوسی‌ پور ارتباط دارم و از احوال هم با خبر هستیم.

وی با طرح خبر بازگشت عادل به تلویزیون گفت: در آخر به مردم ایران می گویم که عادل دارد به تلویزیون برمی گردد. با شروع لیگ برتر شاهد گزارش عادل در تلویزیون خواهیم بود. برخی اختلاف نظرها بوده است که با توجه به روند موجود حل شده من خودم هم با او صحبت کرده‌ام و از صحت ماجرا خبر دارم. همچنین دیگر دوستان من در صدا و سیما نیز این خبر را داده اند.  فردوسی پور باید باشد، همه می‌دانند که من اهل مبالغه نیستم ولی این را می گویم که اگر عادل نباشد، نمی‌شود و یک چیز کم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------