۵ فیلم معروفی که هیچکس از آنها متنفر نیست (+تصاویر)



شاید فیلم‌ها ذائقه‌ای باشند و هرکس فیلم خاصی را بپسندد، اما بعضی فیلم‌ها هستند که می‌توان گفت هیچکس از آن‌ها متنفر نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  بعضی فیلم‌ها به معنای واقعی کلاسیک هستند و تمام مخاطبان بدون در نظر گرفتن سن این فیلم‌ها به شدت به آن علاقه دارند. اما هنوز هم عده‌ای معتقدند که این فیلم‌ها به اندازه‌ای که از آن‌ها نام برده می‌شود بزرگ و قابل تحسین نیستند، اما در نهایت نمی‌توانند شایستگی این فیلم‌ها را نادیده بگیرند.

در بیشتر مواقع به اشتباه‌های موجود در این فیلم‌ها اشاره می‌شود که حتی ممکن است خیلی‌ها متوجه آن نشوند. اما هیچکس و هیچ چیزی بی اشتباه نیست؛ طبیعی است فیلم‌هایی که توسط ما ساخته می‌شود نقص‌هایی نیز دارد. در ادامه فیلم‌هایی را که می‌توانید با دوستان خود تماشا کنید و آن‌ها را با جادوی سینما آشنا کنید معرفی می‌کنیم.


بازگشت به آینده «Back to Future»
کودکان در دهه ۲۰۱۰ میلادی، تمایل دارند که بیشتر وقت خود را با تکنولوژی بگذرانند، اما در دهه هشتاد اینگونه نبود و کودکان به کتاب‌های علمی تخیلی علاقه‌مند بودندکه می‌توانستند خیالات خود را اجرا کنند. در این میان صنعت سینما تلاش‌های زیادی کرد تا این گروه جوان را به سینما بکشاند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ۵ فیلم معروفی که هیچکس از آنها متنفر نیست


«بازگشت به آینده» از این دست فیلم‌ها بود. اگر چه ساخت این فیلم تقریبا به هم ریخته بود، اما با حضور بابرت زمکیس و هدایت اسپیلبرگ موفقیت‌های خوبی را کسب کرد. در این فیلم پسر جوانی به طور اتقاقی به سی سال قبل باز می گردد و سعی می‌کنند روابط پدر مادر خود که در دوران دبیرستان هستند را بهبود ببخشد.

****
جادوگر شهر اُز «The Wizard of Oz»
جادوگر شهر  در سال ۱۹۳۰ یک کتاب محبوب در بین نوجوانان بود. بعد از موفقیت فیلم «سفید برفی و هفت کوتوله» کمپانی مترو گلدوین مایر تصمیم گرفت این کتاب را نیز به سینما بکشاند. این فیلم با به تصویر کشیدن یک دنیای فانتزی، علاوه بر کودکان مورد استقبال بزرگسالان نیز قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ۵ فیلم معروفی که هیچکس از آنها متنفر نیست


جادوگران مختلف در این سرزمین تنها نگران آینده خود هستند، سرزمینی که توسط یک جادوگر بی کفایت دیگر اداره می‌شود. در این بین شخصیتی به نام دروتی که تصادفا وارد این شهر شده قصد دارد به خانه خود بازگردد.

****
جنگ ستارگان سه گانه اصلی «Star Wars»
جدا از اینکه این فیلم همانند دو قسمت دیگر در بین پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار دارد، و همچنین بهترین فیلم فضایی شناخته می‌شود، از ساختار‌های سینمایی فیلم و سریال به بهترین شکل استفاده کرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ۵ فیلم معروفی که هیچکس از آنها متنفر نیست


این یک تخمین نیست و یک یقین است، همانطور که تحلیلگران متوجه شدند این فیلم سینمایی محبوبیتی زیاد و المان‌های فراوانی برای موفقیت دارد، مثل یک دنیای فانتزی، یک ماجراجویی قهرمانی، شخصیت‌های جانبی دوست داشتنی و جلوه‌های ویژه عالی.

****
رستگاری در شاوشنگ «The Shawshank Redemption»
جمله‌های زیادی برای این فیلم مطرح می‌شود، اندی دوفرین، چهار دست و پا از رودخانه‌ای خود را نجات می‌دهد، مشغول زندگی باش تا مشغول مردن، بعضی پرندگان هیچگاه زندانی نمی‌شوند که معروف‌ترین آن‌ها هستند. این فیلم با نقل قول‌های بزرگی همراه است که می‌گوید امید را به مخاطب می‌رساند.

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ۵ فیلم معروفی که هیچکس از آنها متنفر نیست


شاید هیچ فرمول ثابتی برای به جز نوشتن و امید به بهترین شدن وجود نداشته باشد، چرا که امید چیز خوبی است و چیز‌های خوبی نمی میرند. این فیلم برای همه ساخته است چرا که مواردی که برای اندی در فیلم اتفاق می‌افتد ممکن است برای همه رخ بدهد، اما این فیلم موردی اساسی را به ما آموزش می‌دهد این که در تاریکی شب هم هنوز امید از بین نرفته است.

****
راتاتویی (موش سر آَشپز) «Ratatouille»
شاید حضور یک انیمیشن کمی عجیب باشد، اما همه ما عاشق غذا هستیم و انیمیشن‌های مربوط به این موضوع نیز مورد استقبال هستند. راتاتویی یا موش سر آشپز انیمیشنی است که در کشور فرانسه رخ می‌دهد و مثل همیشه نشان می‌دهد کمپانی‌های دیزنی و پیکسار شخصیت‌های غیر انسانی را انسانی کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, ۵ فیلم معروفی که هیچکس از آنها متنفر نیست


در این انیمیشن این دو کمپانی این کار را با یک موش جوان به نام رمی انجام داده اند که می خواهد یک سر آشپز شود. رمی یک موش شاد و با اخلاق است که برای تحقق آرزوی خود به پاریس می گریزد و به یک پسر در آشپزی کمک می‌کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------