نماینده سه کشور دیگر برای حضور در اسکار اعلام شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,اسکار
سه کشور کرواسی، مجارستان و نروژ نمایندگان خود در برای حضور در بخش بین المللی اسکار را اعلام کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، کشور‌های کرواسی، مجارستان و نروژ نامزد‌های خود برای حضور در اسکار را اعلام کردند که به سابقه حضور این کشور‌ها در اسکار سال‌های گذشته می‌پردازیم.

کرواسی، فیلم سینمایی «مالی» را برای اسکار انتخاب کرده است. این فیلم درام روی شخصیتی به نام فرنکی، دلال مواد مخدر متمرکز است که بعد از  گذراندن ۴ سال، از زندان آزاد شده است و پسر او مالی در اواخر دوران ابتدایی است. مادر او به دلیل سرطان، روز‌های آخر عمر خود را سپری می‌کند، فرنکی درگیر دادگاه با پدر بزرگ و مادربزرگ مالی می‌شود که قصد دارند حضانت پسرش را از او بگیرند.

این فیلم در جشنواره سینمایی کشور کرواسی نمایش داده شد و با استقبال روبرو شد، مالی پنجمین فیلم آنتونیو نویچ است. فیلم دیگر او در سال ۲۰۰۹ نیز به اسکار ارسال شده بود. کرواسی تا کنون نامزدی اسکار را تجربه نکرده است.

کشور مجارستان هم فیلم سینمایی «کسانی که باقی می‌مانند» را به اسکار معرفی کرده است. مجارستان از سال ۱۹۶۵ هر ساله در اسکار فیلم ثبت کرده است و تاکنون هشت فیلم از این کشور نامزد اسکار شده اند. این کشور در سال ۲۰۱۵ با فیلم «پسر شائول» توانست جایزه اسکار را تصاحب کند.

فیلم سینمایی «سرقت اسب ها» نماینده کشور نروژ است که از روی رمانی نروژی به همین نام افتباس شده است. این فیلم در جشنواره برلین نمایش داده شده بود و جایزه خرس طلایی بهترین تصویر برداری را کسب کرده بود.

نروز تاکنون پنج بار نامزد اسکار شده که آخرین آن مربوط به سال ۲۰۱۲ می‌شود. فیلم‌های نروژی تا کنون جایزه اسکار را به خانه نبرده اند.

نامزد‌های نهایی نود و دومین دوره اسکار در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۳ دی) معرفی می‌شوند و این برندگان نهایی نیز ۹ فوریه (۲۰ بهمن) اعلام خواهند شد.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------