بازیگر کره‌ای، باعث عقب افتادن فیلمبرداری نت فلیکس شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جان چو
جان چو بازیگر «کابوی بیباپ» سر صحنه فیلمبرداری مجروح شد و موجب شد تا سریال لایو اکشن نت‌فلیکس حدود ۸ ماه عقب بیفتد.

به گزارش مهر،  جان چو در حالی که در نیوزیلند سرصحنه فیلمبرداری بود از ناحیه زانو آسیب دید و موجب شد تا تولید سریال «کابوی بیباپ»  ۷ تا ۹ ماه عقب بیفتد.

در حالی که معلوم نیست چه سانحه‌ای موجب این آسیب دیدگی شدید شده اما این سانحه در سکانسی که تمرین شده و به عنوان یک بدل‌کاری جدی به آن توجه نشده بود، اتفاق افتاد.

چو اکنون به لس‌آنجلس برگشته تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

در این زمینه چو نقل‌قولی از بروس لی را در اینستاگرامش منتشر کرده است: «آب می‌تواند جریان داشته باشد یا می‌تواند درهم بشکند. ممنون برای همه آرزوهای خوبی که برایم کردید. برمی‌گردیم و جاری می‌شویم.»

سریال «کابوی بیباپ» نت‌فلیکس یک سریال اقتباسی ۱۰ اپیزودی است که با اقتباس از یک سریال انیمیشن اوریجینال ۲۶ قسمتی ژاپنی ساخته می‌شود. این انیمیشن درباره گروهی از شکارچیان تبهکاران در فضا به رهبری اسپایک اشپیگل است. نقش اسپایک را چو بازی می‌کند و از شخصیت او به عنوان یک شکارچی بی‌نظیر خونسرد با لبخندی کشنده و شوخ طبع یاد شده است. او با دوستش که یک پلیس سابق است، در منظومه راه شیری سفر می‌کند که نقشش را مصطفی شکیر ایفا می‌کند.

دانیلا پیندا و آلکس هاسل از دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند که در نقش دشمنان اسپایک ظاهر می‌شوند. کریستوفر یاست نویسنده «ثور: جهان تاریک» و «ثور: رگناروک» از نویسندگان این سریال است.

جان چو بازیگر کره‌ای-آمریکایی ۴۷ ساله، بازیگر نقش هارولد لی در فیلم‌های «هارولد و کومار» و نیز بازیگر نقش هیکارو سولو در سریال بازسازی شده از «سفر ستاره‌ای» بوده است. او متولد سئول است و از سال ۱۹۹۷ به عنوان بازیگر فعالیت دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------