همه چیز درباره آثار درحال تولید



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,همه چیز درباره آثار درحال تولید
«سلفی با دموکراسی»، «هـزارتـو»، «نازی‌آبادی‌ها»، «جنایت بی‌دقت» و «آن دیگری» عنوان پروژه‌هایی است که در مراحل مختلف تولید در سینما قرار دارند.

«سلفی با دموکراسی» از جمله پروژه‌های سینمایی است که تصویربرداری آن به نیمه راه رسیده است. این فیلم که دهمین ساخته علی عطشانی به حساب می‌آید با حجم زیادی از جلوه‌های ویژه ساخته می‌شود.

فیلمبرداری «سلفی با دموکراسی» از دهم مهرماه آغاز شده است و پولاد کیمیایی، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیرعباس گلاب، سیما تیرانداز، کورش تهامی و دنیا مدنی از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون مقابل دوربین رفته‌اند.

«سلفی با دموکراسی» داستانی ماورایی دارد و روایتی است از کسانی که در جنگ ایران و عراق حضور داشته اند و داستان آن تقریبا در ادامه داستان فیلم «دموکراسی تو روز روشن» اتفاق می‌افتد.

«نازی‌آبادی‌ها» آماده نمایش شد
فیلم مستند «نازی‌آبادی‌ها» به کارگردانی مجتبی محمودی و تهیه کنندگی مجید عزیزی آماده نمایش شد.

این مستند راوی داستان محله نازی‌آباد از زمان قاجار تا امروز است و سعی کرده است تاریخ این محله قدیمی تهران را که در زمان قاجار روستایی به نام نازآباد بود، به تصویر بکشد.

ساخت فیلم مستند «نازی‌آبادی‌ها» اواخر سال ۹۷ آغاز شده بود که پس از پشت سر گذاشتن مراحل پژوهش، تولید و تدوین، به تازگی آماده نمایش شده است.

سازندگان «نازی‌آبادی‌ها» این مستند را به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» ارسال کرده اند که در صورت پذیرفته شدن، مستند «نازی‌آبادی‌ها» در این جشنواره رونمایی می شود.

«جنایت بی‌دقت» به پایان رسید
پروانه ساخت فیلم سینمایی «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری در خرداد ماه امسال صادر شد و بلافاصله با شروع پیش تولید و پیوستن گروه بازیگران به پروژه، «جنایت بی‌دقت» مقابل دوربین علیرضا برازنده رفت که به تازگی فیلمبرداری این اثر سینمایی به پایان رسیده است.

این فیلم مضمونی مرتبط با سینما دارد و درباره تماشاگرانی است که قبل از شروع اکران فیلمی درباره آن حرف می‌زنند و با شروع نمایش بر پرده سینما، ماجرا شکل جدیدی به خود می‌گیرد. نسیم احمدپور و شهرام مکری مانند ۲ فیلم قبلی این کارگردان، فیلمنامه را نوشتند و قرار است بلافاصله پس از فیلمبرداری مراحل فنی آن آغاز شود.

البته این تنها تشابه «جنات بی‌دقت» با پروژه‌های قبلی این کارگردان نیست. امیر اثباتی در این فیلم هم مدیر طراحی و مشاور کارگردان است. همچنین بازیگرانی از فیلم‌های قبلی مکری هم در این اثر حضور دارند و  بازیگران جدیدی به واسطه این فیلم به سینما معرفی شوند که ابوالفضل کاهانی، راضیه منصوری و گلنوش قهرمانی از جمله آنها هستند.

بابک کریمی، سیاوش چراغی‌پور، محمد ساربان، فریبا کامران، بهزاد دورانی، عادل یراقی، الهه بخشی، معصومه بیگی، محمود بهرازنیا، امیر شاملو، مینا درودیان، کیانا منتجبی، سعید نادری، محمدحسین محمدیان، صدف عمویی، حامد محمودی، محمد ربانی، محمدرضا جنگی، داوود بنی‌اسد، محمدحسین قشمی و ... از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«آن دیگری» به مرحله تدوین رسید
«آن دیگری» که در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می شود.

این پروژه سینمایی در ۳۵ روز فیلمبرداری شده است و بازیگران آن در ١٠ لوکیشن جلوی دوربین مهدی افشار رفته اند.

امین زندگانی، مینا وحید، سیروس میمنت، کسری ذوالفقاری و با حضور نسیم ادبی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

آماده های نمایش
«سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی آبان‌ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

در آستانه اکران این فیلم لوگوی آن که توسط عرفان بهکار طراحی شده است رونمایی و منتشر شد.

محمدرضا هنرمند سازنده آثاری چون «زنگ‌ها»، «دزد عروسک‌ها»، «مرد عوضی»، «مومیایی۳»، سریال «زیرتیغ» و «آشپزباشی» است.

حمید فرخ‌نژاد، ساره بیات، محمدرضا فروتن، پژمان بازغی، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، هدی زین‌العابدین و مارین ون هولک بازیگران فیلم «سمفونی نهم» هستند.

پخش این فیلم بر عهده شرکت سینمایی نمایش گستران است.

آنونس فیلم سینمایی «هزارتو» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی در آستانه اکران عمومی منتشر شد.

این فیلم که پیش از این در سی و هفتمین جشنواره جهانی فجر به نمایش درآمده بود از چهارشنبه اول آبان در سینماهای سراسر کشور روی پرده می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «زندگی یه هزارتوی پیچیده‌است، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجهش نمیشی!»

شهاب حسینی، ساره بیات، غزال نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی بازیگران این فیلم هستند.

«هزارتو» از تولیدات ایران نوین فیلم است و پخش آن بر عهده «خانه فیلم» است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------