شاخص‌ترین فیلم‌های زامبی کمدی/ خنده و ترس را با هم تجربه کنید



فیلم‌های کمدی زامبی به نوعی متناقض‌ترین ژانر سینما هستند و شادی و ترس را به مخاطب القا می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برای کسانی که زمان‌های قبل از پخش سریال «مردگان متحرک» را به یاد می‌آورند، زمانی صنعت سرگرمی به دنیای زامبی‌ها تبدیل شده بود و فیلم و سریال‌ها و بازی‌های ویدیویی با این تم ساخته می‌شدند.

ژانر زامبی کمدی که به نام‌های زام کام و زامِدی هم شناخته می‌شود فیلم‌هایی زامبی با اِلِمان‌های وحشت را عناصر کمدی ترکیب می‌کند و چیزی شبیه «کمدی سیاه» خلق می‌شود. زامبی‌ها به خودی خود موضوع جالبی برای مردم و مخاطبان هستند که ترکیب با کمدی گاهی موارد جالب تری را رقم می‌زدند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, شاخص‌ترین فیلم‌های زامبی کمدی


آنا و آخرالزمان (۲۰۱۸)
این یکی از بهترین‌های این ژانر است که در سال ۲۰۱۸ توسط جان مک فیل منتشر شد. این فیلم در چندین جشنواره از جمله بفتا نامزد دریافت جوایز مختلفی شد. داستان این فیلم موزیکال از این قرار است که نوجوانی ماجراجو به نام آنا به همراه دوستانش باید در زمان کریسمس از شهرشان در مقابل موجوداتی ترسناک و مخوف مراقبت کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, شاخص‌ترین فیلم‌های زامبی کمدی


مردگان نمی‌میرند (۲۰۱۹)
جیم جارموش این فیلم را کارگردانی کرده که به عنوان فیلم افتتاحیه در جشنواره فیلم کن نمایش داده شد. در خلاصه داستان فیلم آمده در شهری به نام سنترویل، اتفاقات عجیب و غریبی می‌افتد و حیوانات رفتار‌های غیر معمولی از خود نشان می‌دهند؛ اما هیچکس دلیل آن را نمی‌داند. در نهایت مرده‌ها از گور برمی‌خیزند و و به شهری حمله می‌کنند که آدام درایور و بیل موری در نقش پلیس‌های آن هستند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, شاخص‌ترین فیلم‌های زامبی کمدی


سرزمین زامبی:ضربه دوم (۲۰۱۹)
این فیلم ده سال پس از اکران اولین قسمت آن منتشر شده و داستان‌های بعد از آن را روایت می‌کند. این فیلم به همان اندازه که بامزه ساخته شده، به همان اندازه مبتکر و خلاق هم است. تیم بازیگری نیز که شامل وودی هارلسون و اما استون می‌شود، کمک زیادی به فیلم کرده اند. داستان فیلم هم این گونه است که تیمی چهار نفره باید تلاش کنند در دنیای تسخیر شده توسط زامبی‌ها، زنده بمانند و به دنبال یک نقشه نجات باشند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, شاخص‌ترین فیلم‌های زامبی کمدی


اجساد گرم (۲۰۱۳)
ژانر این فیلم زامبی کمدی است، اما شاهد یک داستان عاشقانه در آن هستیم که بخش کمدی را کمرنگ‌تر می‌کند. این فیلم داستان دو گروه از زامبی‌ها و انسان‌ها را روایت می‌کند که به طور دقیق روی یک زامبی تمرکز دارند که پس از ارتباط برقرار کردن با انسان‌ها خلق و خوی انسانی در او جوانه می زند و به مرور تبدیل به انسان می‌شود. در واقع می‌توان گفت احساسات و افکار انسانی او را از یک مرده متحرک به یک انسان تبدیل کرده است که به درمان بقیه زامبی‌ها نیز کمک می‌کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, شاخص‌ترین فیلم‌های زامبی کمدی


شان می‌میرد (۲۰۰۴)
شان مردگان یا شان می میرد از دسته فیلم‌های هنری است که در ژانر کمدی، رمانتیک و ترسناک ساخته شده است. با وجود فیلم‌های زیادی که در این ژانر ساخته شده، هنوز پس از سال‌ها یکی از بهترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود. ادگار رایت در این فیلم عناصر زامبی را به خوبی با ژانر کمدی و رمانتیک ترکیب کرده است. فیلم داستان مردی است که پس از جدایی از خانواده به همراه دوست خود زندگی می‌کند و حالا پیدا شدن سروکله زامبی‌ها مشکل جدید آنهاست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------