آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

کارگردان برنده اسکار بازیگر می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مل گیبسون
مل گیبسون کارگردان دو جایزه اسکار، بازیگر فیلم جدید جو کارنهان به نام «لئو از تولدو» شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مل گیبسون به همراه فرانگ گریلو در فیلم سینمایی هیجان انگیز «لئو از تولدو» به کارگردانی جو کارنهان نقش آفرینی می‌کند.

این فیلم سینمایی بر داستان یک قاتل سابق که برای مافیای شهر کانزاس کار می‌کرد، تمرکز دارد. گیبسون قرار است نقش این فرد را بازی کند که مسائل ساده را فراموش می‌کند و اکنون در طرح محافظت پلیس از شاهدان مخفی شده است. او باید دختر و نوه خود را از دست یک قاتل دیگر نجات دهد.

کارنهان این فیلم را از روی فیلنامه‌ای نوشته دان کیسی (نویسنده سریع و خشن ۹) خواهد ساخت. کارنهان و لارنس گری تهیه کنندگان این فیلم هستند. کمپانی مدریور اینترنشنال حق فروش بین المللی این فیلم را در بازار‌های آمریکایی بر عهده دارد.

این فیلم جدید‌ترین همکاری گریلو، گیبسون و کارنهان است که در فیلم سینمایی «غول آخر» نیز همکاری کرده بودند. این فیلم علمی - تخیلی اکنون در مرحله پس از تولید قرار دارد. گریلو که اکنون فیلم جدیدش به نام «آبی و سیاه» در حال اکران است، به خاطر نقش آفرینی در فیلم‌های سینمایی «پاکسازی» شناخته می‌شود.

مل گیبسون همچنین به عنوان کارگردان فیلم سینمایی «این گروه وحشی» انتخاب شده است. او سابقه دریافت دو جایزه اسکار برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را برای فیلم «شجاع دل» دارد. او همچنین در سال ۲۰۱۶ برای کارگردانی فیلم «تپه هکسا» توانست نامزد بهترین کارگردانی این آکادمی شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------