آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پخش سریال طنز «ساده خط خطی» از چهار شبکه رادیویی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,طنزساده خط خطی
افتخاری از پخش سریال طنز «ساده خط خطی» به کارگردانی میرطاهر مظلومی از چهار شبکه رادیویی خبر داد.

 حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی نمایش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران،گفت:سریال طنز رادیویی «ساده خط خطی» که ضبط آن به کارگردانی میرطاهر مظلومی در رادیو نمایش آغاز شده است، هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می رود البته قرار است غیر از رادیو نمایش از رادیو اقتصاد، فرهنگ و تهران نیز پخش شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ قسمت از این سریال رادیویی را معصومه سلیمی نوشته و تمرین و ضبط آن در رادیو نمایش در حال انجام است، گفت: داستان سریال طنز «ساده خط خطی» درباره زوج جوانی به نام سارا و محسن است که درگیر گرفتاری و مسائل روزمره زندگی شده اند و برای خارج شدن از این وضعیت دنبال کوتاه‌ترین راه هستند، اما اغلب مسیر‌هایی که انتخاب کرده اند با مشکلاتی همراه است.

افتخاری توضیح داد:در حقیقت تلاش و نگاه ما به ادبیات و رمان‌های استخوان‌دار است که در اولویت کاری، آن‌ها را تبدیل به نمایش خواهیم کرد و با فاصله زمانی مناسب روی آنتن خواهیم برد؛ در این زمینه هم نمایش‌های اجتماعی و هم نمایش‌های طنز داریم.

وی با بیان اینکه دست به کار تولید نمایش‌های مذهبی با اولویت بیشتر زده ایم که امیدوارم مخاطبان به زودی نتیجه آن را ببیند، گفت:حدود ۷ عنوان نمایش جدید روی آنتن داریم و از ظرفیت آرشیو خودمان هم استفاده می‌کنیم.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,طنزساده خط خطی


افتخاری پیرامون فعالیت اخیر خود گفت: دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، با هدف تقویت بنیان نمایشنامه‌نویسی ایران، در هفته پایانی آذر سال جاری برگزار خواهد شد.با توجه به پخش رادیو تئاتر در جشنواره تئاتر فجر، از ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه پیگیر این جشنواره خواهیم بود و داوری این بخش از جشنواره بر عهده اهالی رادیو نمایش است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------