بدترین فیلم‌های سینمایی ۲۰۱۹ را بشناسید



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, بدترین فیلم‌های سینمایی ۲۰۱۹
ورایتی از نگاه دو منتقد خود لیستی از بدترین‌های سینمای جهان در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد.

ببه گزارش باشگاه خبرنگاران ،  وبگاه ورایتی به معرفی فیلم‌هایی پرداخته است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده و موفق نبودند.

این سایت نوشت: متوجه این موضوع باشید که هنوز فیلم «گربه ها» یا فیلم‌های زیادی که نیکلاس کیج امسال بازی کرده است را تماشا نکرده ایم. منتقدین فیلم‌ها ناگزیر هستند که فیلم‌های زیادی را ببینند تا از بین آن‌ها بهترین و هنرمندانه‌ترین آن‌ها انتخاب را کنند.

در زیر پیتر دبروگ و اوون گلیبرمن دو منتقد ورایتی فیلم‌هایی را که برنامه ریزی مناسبی برای آن‌ها نشده و فیلم‌های نا امید کننده‌ای بودند، رتبه بندی کردند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, بدترین فیلم‌های سینمایی ۲۰۱۹


«دامبو»
در چند وقت اخیر دیزنی تصمیم گرفته به سراغ آرشیو خود برود و محبوب‌ترین پروژه‌های کلاسیک خود را تشخیص دهد تا آن‌ها را دوباره بسازد. در حالی که این سوژه ها به عنوان تئاتر بسیار خوب ساخته شده اند (مثل نمایش شیر شاه)، اما لایو اکشن و به نوعی بازسازی آن‌ها به شیوه‌های مختلف با شکست روبرو شده اند (مثل شیرشاه ۲۰۱۹ به کارگردانی جان فاورو). دامبو هم به همین سرنوشت دچار شده تا داستان این فیل پرنده در بین بدترین‌های این منتقدان قرار بگیرد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, بدترین فیلم‌های سینمایی ۲۰۱۹


«شیشه»
کسی که در سال ۲۰۰۰ فیلم سینمایی «آسیب ناپذیر» را که بهترین فیلم او شناخته می‌شود ساخت، با این فیلم نتوانسته منتقد ورایتی را به وجد بیاورد. بروس ویلیس سال بدی را تجربه کرد، اما این فیلم هنوز هم بدترین فیلم او نیست. در انتها فیلم پس از گذشت دو ساعت خسته کننده به یک گودال کم عمق منتهی می‌شود با نام «شیشه» تا نشان دهد که همه ما ابر قهرمان هستیم.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, بدترین فیلم‌های سینمایی ۲۰۱۹


«دیروز»
این فیلم داستان مردی است که بعد از یک تصادف متوجه می‌شود، گروهی به نام بیلتز و ترانه‌های آن‌ها از یاد‌ رفته و او به همراه دو نفر دیگر تنها کسانی هستند که این موسیقی‌ها را به یاد دارند. منتقد ورایتی معتقد است نمی‌تواند از محتوای این فیلم فانتزی و ناخوشایند سر در آورد و این فیلم را یک توهین به فرهنگ عامه می‌داند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, بدترین فیلم‌های سینمایی ۲۰۱۹


«مردان سیاهپوش»
کلمات زیادی برای توصیف این فیلم شکست خورده وجود دارند؛ کسل کننده، بی روح، خیالی و ورشکسته. فیلم‌هایی مثل «پسر جهنمی» و «بازی کودک» که دوباره ساخته شده و به اصطلاح ریبوت شده اند، باعث می‌شوند از خود بپرسید چرا چنین فیلمی باید وجود داشته باشد و من چرا دارم آن را تماشا می‌کنم؟!

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, بدترین فیلم‌های سینمایی ۲۰۱۹


نیم ساعت پایانی «روز و روزگاری در هالیوود»
بله، فیلم سینمایی جدید تارانتینو هم در این لیست قرار می‌گیرد. این فیلم داستان اتفاقات جنایات خانواده منسون را بازنویسی می‌کند و تارانتینو موضوع آن را به دلخواه تغییر داده است. منتقد هالیوود ریپورتر می‌گوید این فیلم در بین لیست‌ فیلم های مورد علاقه او نیز هست و نسبت به این فیلم احساس خیانت می‌کند.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, بدترین فیلم‌های سینمایی ۲۰۱۹


«آنابل به خانه می‌آید»
در گذشته، ممکن بود یک فیلم در مورد یک عروسک شیطانی که زنده می‌شود و مردم را می‌ترساند مناسب، ترسناک و هیجان انگیز به نظر برسد. اما چون این فیلم سینمایی یک نسخه بازسازی شده از دنیای فیلم‌های «احضار» است و باید از قوانین خاصی پیروی کند، در سالی که ژانر وحشت لنگ می زند تنها درباره عروسکی است که زنده نمی‌شود و فقط ارواح را هدایت می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------