میگ میگ زنده می‌شود/ فیلم کایوت پروژه جدید کمپانی برادران وارنر شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,میگ میگ
فیلم زنده-انیمیشنی که قرار است بر مبنای شخصیت کایوت محبوب بچه‌ها شکل بگیرد، کارگردانش را پیدا کرد.

 فیلمی جدید از شخصیت وایل ای. کایوت شرکت برادران وارنر که "کایوت مقابل اکمی" نام گرفته یک گام به رسیدن به پرده‌های بزرگ نزدیک‌تر شده و دیوید گرین را به عنوان کارگردان خود انتخاب کرده است.

گرین در پیشبرد این پروژه که ترکیبی بین سبک‌های زنده و انیمیشن است و در حال حاضر دنبال نویسنده فیلمنامه می‌گردد، نقشی کلیدی خواهد داشت. این فیلم انیمیشن داستان کایوت معروف کارتون محبوب "Looney Tunes" را تعریف می‌کند که هدفش نابود کردن دشمنش رود رانر است. اکمی نام یک شرکت خیالی در این داستان است که به کایوتی سلاح‌هایش را می‌دهد که خیلی از آن‌ها شکست می‌خورند و باعث می‌شوند او له بشود یا بسوزد.

به گزارش مهر،  گرین اخیرا و در سال ۲۰۱۶ فیلم "لاک‌پشت‌های نینجا نوجوان: خارج از سایه‌ها" را کارگردانی کرد که توسط پارامونت اکران شد و توانست بیش از ۲۴۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی بفروشد. پیش از آن او فیلم انیمیشن مستقل "از زمین به اکو" را کارگردانی کرده بود که درباره گروهی از کودکان بود که به نجات یک آدم فضایی که به زمین آمده می‌روند.

وایل ای. کایوت یکی از شخصیت‌های مجموعه‌ای است که شامل دیگر شخصیت‌های محبوبی از جمله باگز بانی، دفی داک، پورکی پیگ، الم فاد، یوسمایت سم، فوگورن لگورن و ماروین مریخی می‌شود.

شخصیت کایوت نخستین بار در کارتونی بدون دیالوگ محصول سال ۱۹۴۹ ظاهر شد که اولین کارتون از مجموعه‌ای ۴۹ قسمتی بود که در آن هرگز نمی‌توانست رود رانر را بگیرد.

گروه انیمیشن برادران وارنر همچنین قصد دارد تعدادی از شخصیت‌های محبوب دیگر را زنده کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دنباله‌ای برای هیبرید لایو اکشن "Space Jam" با نقش‌آفرینی لبران جیمز و باگز بانی و فیلمی بر پایه شخصیت‌های تام و جری اشاره کرد که کلویی گریس مورتز، مایکل پنیا، راب دلینی و کن جونگ در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

"وایل ای. کایوت و رودرانر" در ایران به نام میگ میگ و کایوت شناخته می‌شوند که یکی کایوت و دیگری یک کوکو دونده است و هر وقت که کایوت در تلاش است که رودرانر را بگیرد ناموفق می‌ماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------