تنابنده:درباره پایتخت و فوتبال تا شروع سریال صبر کنید/ما هم منتظر وضعیت استقلالیم!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محسن تنابنده
بازیگر و نویسنده تلوزیون و سینمای کشورمان امیدروار است هر چه سریع‌تر تکلیف وضعیت نابسامان استقلال روشن شود.

بهانه اصلی برقراری ارتباط‌مان با این شخصیت محبوب سینما و تلویزیون، فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال پایتخت در استادیوم آزادی پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران بود. آنجا که بهرام افشاری در نقش بهتاش فریبا در پست دروازه‌بانی در چهارچوب دروازه تیم قائمشهری پنالتی یکی از بازیکنان پرسپولیس را مهار می‌کند و در ادامه به شدت از سوی سکو‌های استادیوم آزادی در قلب پایتخت ایران تشویق می‌شود.

انتظار نداشتیم محسن تنابنده درباره موضوع سریال و ورود فوتبال به فصل ششم حرفی بزند که اتفاقاً خیلی سریع انتظارات‌مان را برآورده کرد و در این باره گفت: «نمی‌توانم درباره موضوع سریال حرفی بزنم. ان‌شاالله وقتی کار فیلمبرداری و تدوین‌مان تمام شد در حین پخش در جریان موضوع قرار می‌گیرید».

از او درباره حضور دوباره ورزش در سریال و جذابیت‌های این پدیده اجتماعی سؤال کردیم که سؤال دوم را هم به سبک سؤال اول پاسخ داد و تنها گفت امیدوار است در نهایت کاری ساخته شود که مورد اقبال عموم مردم قرار بگیرد.

با پیشینه ذهنی که از استقلالی بودن محسن تنابنده داشتیم و می‌دانستیم مسابقات و اخبار تیم محبوبش را به دقت دنبال می‌کند راجع به غیبت استراماچونی و مشکلات مدیریتی باشگاه از او پرسیدیم و خواستیم حالا که نمی‌خواهد درباره سریال‌شان حرفی بزند لااقل درباره فوتبال صحبت کند که این بار هم حرفی نزد و معتقد بود سکوت در این وضعیت بهترین تصمیم است گر چه آرزو می‌کرد هر چه سریع‌تر تکلیف وضعیت نابسامان استقلال روشن شود.

تنابنده این روز‌ها به شدت درگیر کار سریال پایتخت است تا فصل ششم این مجموعه تلویزیونی را پیش از اسفند تحویل شبکه یک سیما بدهند. سریالی به کارگردانی سیروس مقدم که چند ماه پیش نویسنده اصلی اش خشایار الوند را بر اثر سکته قلبی از دست داد و قرار است همچون سال‌های اخیر در تعطیلات ۱۳ روزه نوروزی (سال ۱۳۹۹) از تلویزیون پخش شود.

 

خبرورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------