اطلاعات تازه "مرد عنکبوتی 3" منتشر شد/ بازگشت تام هالند به اثر



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مردعنکبوتی
به‌تازگی اطلاعاتی از زمان شروع فیلمبرداری فیلم "مرد عنکبوتی 3" و همچنین مکان‌هایی که این فیلم قرار است در آن جلوی دوربین برود، منتشر شده است.

استودیو و سونی پیکچرز به توافق جدیدی دست پیدا کردند تا شخصیت مرد عنکبوتی بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بازگردد و حداقل شاهد حضور او در دو فیلم دیگر که یک فیلم، قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) است و فیلم دیگر که هنوز مشخص نیست، نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم "مرد عنکبوتی 3" (اسپایدرمن 3) منتشر شده است. طبق خبری که ComicBook منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید قسمت سوم فیلم اسپایدرمن که هنوز نام آن مشخص نشده، قرار است از ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر یا مرداد ۱۳۹۹) آغاز شود و مراحل فیلمبرداری این فیلم قرار است تا ماه نوامبر ۲۰۲۰ (آبان یا آذر ۱۳۹۹) ادامه پیدا کند.

 

به گزارش زومیت، مدت زمان فیلمبرداری فیلم "مرد عنکبوتی 3" کاملا استاندارد است و همچنین پیش از این نیز انتظار داشتیم که مراحل فیلمبرداری فیلم در ماه جولای آغاز شود، اما چیزی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته، مکان‌های فیلمبرداری قسمت سوم فیلم Spider-Man است. بیشتر مراحل فیلمبرداری فیلم "مرد عنکبوتی 3" قرار است در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا که بسیاری از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در این مکان فیلمبرداری شده‌اند، انجام شود و همچنین قرار است شاهد فیلمبرداری در مکان‌های دیگری از جمله شهر نیویورک، لس آنجلس و کشور ایسلند نیز باشیم. مارول برای دومین‌بار است که در نظر دارد تا بخشی از یک فیلم خود را در کشور ایسلند فیلمبرداری کند و پیش از این بخش‌هایی از فیلم Thor: The Dark World (ثور دنیای تاریک) در این کشور فیلمبرداری شده بود.

 

کامیک‌بوک حدس می‌زند که فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم در ایسلند ممکن است ارتباطی با شخصیت شرور و منفی کریون شکارچی داشته باشد، اما هنوز حضور این شخصیت تایید نشده و همه چیز در حد حدس و گمان است. همچنین با توجه به پایان بندی فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، ممکن است مرد عنکبوتی به‌دنبال مخفی کردن خود از دنیا باشد و بدون شک این اتفاق بسیار متفاوتی برای اسپایدرمن است که در قسمت قبلی رخ داد. همچنین در حال حاضر می‌دانیم که تام هالند برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) و جان واتس برای کارگردانی در فیلم "مرد عنکبوتی 3" باز خواهند گشت.

 

فیلم "مرد عنکبوتی 3" قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------