فیلم بردلی کوپر را اسکورسیزی، اسپیلبرگ و تاد فیلیپس تهیه می‌کنند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بردلی کوپر
بردلی کوپر فیلم بعدی‌اش را در حالی می‌سازد که مارتین اسکورسیزی، تاد فیلیپس و استیون اسپیلبرگ تهیه کننده آن خواهند بود.

به گزارش مهر، نت‌فلیکس پس از کسب ۲ نامزدی اسکار برای «ایرلندی» و «داستان ازدواج» اکنون صف بزرگی از نام‌داران را ردیف کرده تا یک پروژه پرافتخار دیگر را رقم بزند.

 

این کمپانی که همه امتیاز مربوط به تهیه فیلم زندگینامه‌ای از زندگی لئونارد برنستاین را به دست آورده و آن را به کارگردانی بردلی کوپر می‌سازد، اعلام کرد این فیلم برمبنای فیلمنامه‌ای ساخته می شود که کوپر با همکاری جاش سینگر فیلمنامه‌نویس برنده اسکار برای «اسپاتلایت» آن را می‌نویسند.

 

این فیلم که کوپر بازیگر نقش اصلی آن هم خواهد بود، اولین بار در ماه می سال ۲۰۱۸ مطرح شد و دورانی ۳۰ ساله از زندگی پیچیده برنستاین و همسرش فیلیشیا مونته‌لگره را تصویر می‌کند.

 

این دومین فیلم کوپر پس از «ستاره‌ای متولد شده است» به عنوان کارگردان است و علاوه بر کوپر، استیون اسپیلبرگ، مارتین اسکورسیزی و تاد فیلیپس از تهیه‌کنندگان فیلم هستند. اِما تیلینگر تهیه کننده نامزد اسکار برای «ایرلندی» و «جوکر» هم از تهیه کنندگان فیلم خواهد بود.

 

اسکورسیزی چند سال پیش به کارگردانی فیلم برنستاین در کمپانی پارامونت علاقه نشان داده بود و سینگر برای فیلمنامه انتخاب شده بود اما وی این پروژه را کنار گذاشت تا راه برای کوپر باز شود و خودش به سراغ «ایرلندی» رفت.

 

اسپیلبرگ هم بازسازی «داستان وست‌ساید» را انجام داده و از موسیقی برنستاین که در فیلم اصلی از آن بهره گرفته شده بود، استفاده کرده است.

 

پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری این پروژه اوایل سال آینده آغاز شود و نت‌فلیکس پیش از پخش آنلاین، آن را مانند «ایرلندی»، «داستان ازدواج»، «دو پاپ» مدتی اکران هم بکند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------