فروش موفق فیلم ترسناک «جزیره فانتزی» در سینمای هالیوود



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی جزیره فانتزی
فیلم سینمایی جزیره فانتزی اثری در ژانر تریلر و رازآلود اکران بین المللی خود را از هفته گذشته آغاز کرده و هم اکنون با فروشی معادل هفده میلیون دلار در رتبه هجدهم جدول فروش جهانی ایستاده است.

 به گزارش میزان،  فیلم سینمایی جزیره فانتزی اثری در ژانر تریلر و رازآلود اکران بین المللی خود را از هفته گذشته آغاز کرده و هم اکنون با فروشی معادل هفده میلیون دلار در رتبه هجدهم جدول فروش جهانی ایستاده است. 

 

فیلم سینمایی جزیره فانتزی اثری در سبک ترسناک فراطبیعی محصول ایالات متحده به کارگردانی جف وادلو است که در ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ منتشر شد. این فیلم در اولین هفته از اکران خود با فروشی معادل ۱۲.۴ میلیون دلار سوم باکس آفیس شد.

 

این فیلم به کارگردانی جف والدو ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را جیلیان جیکوپس و کریستوفر روچ بر عهده داشته اند. جف وادلو متولد ۲ مارس ۱۹۷۶ یک کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، هنرپیشه، و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. 

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی جزیره فانتزی

 

مایکل پنیا، لوسی هیل، مگی کیو، پورتیا دوبلدی، جیمی او. یانگ، رایان هانسن و مایکل روکر بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی جزیره فانتزی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------