ورود آقایان ممنوع (۲) عید نوروز اکران می شود



 

 

 ورود آقایان ممنوع (۲) عید نوروز اکران می شود

 

رامبدجوان از شروع پیش تولید و نگارش سری دوم این فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع (۲) خبر داد و گفت : ساخت این فیلم تا عید نوروز به پایان می رسد و قصد داریم آن را در عید نوروز اکران کنیم .

رامبد جوان با اشاره به نگارش فیلم نامه ورود آقایان ممنوع توسط پیمان قاسم خانی گفت : قصد داشتیم پس از اکران فیلم ورود آقایان ممنوع با همفکری پیمان قاسم خانی و مانی حقیقی فیلم نامه فیلم آینده خود را بنویسم که در اواسط نگارش این فیلم نامه پیشنهادی از سوی علی سرتیپی مبنی بر ساخت سری دوم فیلم سینمایی به گروه شد که آن را پذیرفتیم و پیمان قاسم خانی نگارش آن را آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد : در حال حاضر پیمان قاسم خانی نگارش قسمت دوم فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع را آغاز کرده است که پس از پایان نگارش پیش تولید، انتخاب بازیگر و مراحل بعدی آن را ادامه می دهیم.

این کارگردان جوان در ادامه سخنان خود یاد آور شد : ورود آقایان ممنوع تاکنون نزدیک به ۵ میلیارد تومان فروش در تهران و شهرستان داشته است و فکر می کنم این روند فروش در شهرستانها ادامه داشته باشد.

جوان با اشاره به این مطلب که تصور نمی کردیم ورود آقایان ممنوع به فروش ۵ میلیاردی برسد افزود : زمانی که فیلم در حال ساخت بود فکر می کردیم به فروش بالایی برسیم اما پس از استقبال در جشنواره فیلم فجر و به تبع آن در روزهای نخست اکران متوجه استقبال مخاطبان شدیم اما تصور فروش ۵ میلیاردی را نمی کردیم.

این کارگردان در پایان سخنان خود درباره اکران فیلم در خارج از کشور نیز گفت : این فیلم درسه شهر کشور آلمان اکران شده است و در آینده ای نزدیک اکران فیلم در مالزی ، آمریکا و کانادا آغاز می شود..... / خبرگزاری پانا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------